Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
adrix89
Last Activity:
Nov 20, 2017 at 12:19 PM
Joined:
Dec 27, 2014
Parrots:
527
Kodex Kool Kredits:
59
Positive ratings received:
4
Neutral ratings received:
29
Negative ratings received:
5

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 12
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 13 117
hopw roewur ne 14 222
Brofist 223 506
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 1 0
Dislike 0 0
Up Yours 0 0
Funny 83 390
rolleyes 1 0
Agree 133 157
Disagree 12 16
incline 17 104
decline 10 64
Edgy 5 27
meh 4 3
FAKE NEWS 1 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 6
Yes 7 37
No 0 0
Rage 6 59
Despair 17 73
Thanks! 1 3
Prestigious 5 94
Salute 4 208
Interesting 4 4
Informative 26 79
[citation needed] 14 18
Friendly 4 32
When words are not enough 0 1
Tool 0 0
Fabulously Optimistic 18 58
Creative 8 10
butthurt 5 15
Racist 5 18
Deus Vult 0 3
"It was Aliens" 8 47
sheeple 1 5
cuck 0 38
it is a mystery 11 58
Old 3 24
M'lady 0 0
Bad Spelling 5 4
WTF am I reading 4 128
Nuke it from orbit 1 0
retadred 30 74
Shit 19 26
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 3 70
Doggy 1 35
Kitty 0 0
Balanced 2 47
covfefe 1 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 2 0
Love! 0 0
Build the Wall! 2 0
Win! 0 0
Yes! 12 0
Disgusting! 1 0
You're Fired! 0 0
:M 4 27
M: 0 0
Gender:
Mudcrab
Location:
Why are there so many of my country here?

adrix89

Learned, Mudcrab, from Why are there so many of my country here?

adrix89 was last seen:
Nov 20, 2017 at 12:19 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)