Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
HoboForEternity
Last Activity:
Apr 19, 2018 at 8:49 AM
Joined:
Mar 27, 2016
Parrots:
3,489
Kodex Kool Kredits:
286
Positive ratings received:
92
Neutral ratings received:
321
Negative ratings received:
68

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 26 31
'k 4 0
Acknowledge this user's Agenda 136 24
hopw roewur ne 211 119
Brofist 1,656 415
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 7 0
nice 28 0
thumbs down 1 0
Up Yours 2 0
Cheers!! 5 0
Funny 918 1,223
rolleyes 5 0
Agree 1,615 1,273
Disagree 147 118
incline 256 709
decline 94 134
Edgy 23 66
meh 78 0
FAKE NEWS 4 6
I found this text to be too long and as such I didn't read it 4 4
Whatever shit you posted didn't load 12 13
Yes 106 382
No 22 0
STOP! posting 0 0
Rage 39 138
:( 1 0
Despair 211 300
Thanks! 54 136
Prestigious 113 126
Salute 251 196
Makes you think... 7 0
Interesting 48 0
Informative 220 192
[citation needed] 68 37
Friendly 262 359
When words are not enough 13 37
Tool 2 0
Fabulously Optimistic 189 121
Creative 66 65
butthurt 59 50
Racist 67 81
Deus Vult 5 7
"It was Aliens" 48 18
sheeple 23 4
cuck 61 2
it is a mystery 123 164
Old 99 36
M'lady 30 0
Bad Spelling 196 4
WTF am I reading 141 124
Nuke it from orbit 11 0
retadred 93 144
Shit 56 117
Slurp this person's delicious asshole 5 0
Heresy 6 0
Equip the Ring 2 0
Excited! 114 344
(autism) 3 0
Doggy 78 79
Kitty 18 0
what? 1 0
Hoo 6 0
popamole 3 0
Balanced 53 93
covfefe 13 0
Yuge! 12 0
Best Deal! 13 0
WTF!? 5 0
Love! 6 0
Build the Wall! 10 0
Win! 1 0
Yes! 13 0
Disgusting! 16 0
You're Fired! 11 0
:M 78 30
M: 2 0
Gender:
Mudcrab
Birthday:
November 23

HoboForEternity

Arcane, Mudcrab

no bubbles no gamescom interview this year? :( Aug 22, 2017

HoboForEternity was last seen:
Apr 19, 2018 at 8:49 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)