Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
HoboForEternity
Last Activity:
Sep 19, 2017 at 4:53 PM
Joined:
Mar 27, 2016
Parrots:
2,955
Kodex Kool Kredits:
231
Positive ratings received:
61
Neutral ratings received:
140
Negative ratings received:
56

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 22 19
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 106 17
hopw roewur ne 177 73
Brofist 1,323 147
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 6 0
nice 10 0
Dislike 1 0
Up Yours 2 0
Funny 608 551
rolleyes 3 0
Agree 1,314 697
Disagree 136 50
incline 127 299
decline 71 70
Edgy 14 19
meh 74 0
FAKE NEWS 1 1
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 1
Yes 6 0
No 9 0
Rage 23 71
Despair 121 119
Thanks! 43 92
Prestigious 69 54
Salute 187 103
Interesting 43 0
Informative 162 82
[citation needed] 62 17
Friendly 180 155
When words are not enough 3 28
Tool 2 0
Fabulously Optimistic 157 42
Creative 41 35
butthurt 54 36
Racist 55 38
Deus Vult 3 1
"It was Aliens" 43 7
sheeple 20 1
cuck 49 0
it is a mystery 76 79
Old 90 17
M'lady 8 0
Bad Spelling 169 2
WTF am I reading 105 54
Nuke it from orbit 1 0
retadred 72 74
Shit 48 31
Slurp this person's delicious asshole 2 0
Heresy 5 0
Equip the Ring 1 0
Excited! 79 188
Doggy 58 43
Kitty 16 0
Balanced 26 47
covfefe 13 0
Yuge! 10 0
Best Deal! 12 0
WTF!? 5 0
Love! 5 0
Build the Wall! 9 0
Win! 1 0
Yes! 13 0
Disgusting! 12 0
You're Fired! 8 0
:M 60 16
M: 1 0
Gender:
Mudcrab
Birthday:
November 23

HoboForEternity

Magister, Mudcrab

no bubbles no gamescom interview this year? :( Aug 22, 2017

HoboForEternity was last seen:
Viewing thread Fallen Gods, upcoming RPG-ish game from Wormwood Studios, Sep 19, 2017 at 4:53 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)