Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
racofer
Last Activity:
Jul 22, 2017 at 3:43 AM
Joined:
Apr 5, 2008
Parrots:
20,187
Kodex Kool Kredits:
2,801
Positive ratings received:
49
Neutral ratings received:
299
Negative ratings received:
118

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 25
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 170 368
hopw roewur ne 138 160
Brofist 15,994 13,437
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 9 0
Dislike 1 0
Up Yours 2 0
Funny 2,154 4,266
rolleyes 0 0
Agree 1,100 1,184
Disagree 65 53
incline 219 402
decline 59 89
Edgy 21 9
meh 29 20
FAKE NEWS 7 28
I found this text to be too long and as such I didn't read it 3 23
Yes 0 0
No 6 13
Rage 54 175
Despair 111 68
Thanks! 80 8
Prestigious 130 63
Salute 305 162
Interesting 35 16
Informative 162 66
[citation needed] 28 10
Friendly 165 219
When words are not enough 1 11
Tool 2 0
Fabulously Optimistic 120 127
Creative 103 4
butthurt 31 99
Racist 117 11
Deus Vult 95 86
"It was Aliens" 21 21
sheeple 2 4
cuck 18 47
it is a mystery 64 68
Old 29 12
M'lady 7 15
Bad Spelling 19 10
WTF am I reading 33 86
Nuke it from orbit 19 14
retadred 63 66
Shit 66 134
Slurp this person's delicious asshole 1 2
Heresy 3 2
Equip the Ring 4 3
Excited! 284 606
Doggy 77 67
Kitty 2 0
Balanced 10 2
covfefe 23 57
Yuge! 14 27
Best Deal! 17 61
WTF!? 4 10
Love! 7 12
Build the Wall! 74 100
Win! 14 14
Yes! 75 73
Disgusting! 36 143
You're Fired! 14 18
:M 48 27
M: 1 0
Location:
Your ignore list.

racofer

Thread Incliner, from Your ignore list.

Here, my fellow followers, have a pint of my incline enchanted urine. Aug 11, 2012

racofer was last seen:
Jul 22, 2017 at 3:43 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)