Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
racofer
Last Activity:
May 25, 2017 at 5:14 AM
Joined:
Apr 5, 2008
Parrots:
20,105
Kodex Kool Kredits:
2,801
Positive ratings received:
47
Neutral ratings received:
256
Negative ratings received:
116

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 24
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 159 357
hopw roewur ne 131 137
Brofist 15,842 13,364
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 3 0
Dislike 1 0
Up Yours 0 0
Funny 1,935 3,613
rolleyes 0 0
Agree 1,050 1,081
Disagree 58 47
incline 164 347
decline 34 81
Edgy 20 9
meh 28 20
FAKE NEWS 7 25
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 20
Yes 0 0
No 5 13
Rage 50 160
Despair 75 53
Thanks! 78 7
Prestigious 109 49
Salute 283 144
Interesting 35 16
Informative 139 63
[citation needed] 23 9
Friendly 156 162
When words are not enough 1 11
Tool 2 0
Fabulously Optimistic 115 120
Creative 96 4
butthurt 31 93
Racist 115 11
Deus Vult 90 69
"It was Aliens" 21 16
sheeple 1 4
cuck 18 44
it is a mystery 55 55
Old 27 11
M'lady 7 15
Bad Spelling 19 7
WTF am I reading 29 68
Nuke it from orbit 17 14
retadred 58 61
Shit 57 126
Slurp this person's delicious asshole 1 2
Heresy 3 2
Equip the Ring 4 3
Excited! 239 514
Doggy 70 56
Kitty 2 0
Balanced 7 2
Smug 21 45
Yuge! 12 22
Best Deal! 16 49
WTF!? 3 9
Love! 7 3
Build the Wall! 54 83
Win! 12 12
Yes! 71 67
Disgusting! 36 123
You're Fired! 12 18
:M 46 24
M: 1 0
Location:
Your ignore list.

racofer

Thread Incliner, from Your ignore list.

Here, my fellow followers, have a pint of my incline enchanted urine. Aug 11, 2012

racofer was last seen:
May 25, 2017 at 5:14 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)