Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
SmartCheetah
Last Activity:
Mar 30, 2017 at 11:50 PM
Joined:
May 7, 2013
Parrots:
612
Kodex Kool Kredits:
81
Positive ratings received:
3
Neutral ratings received:
1
Negative ratings received:
4

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 7 6
hopw roewur ne 0 29
Brofist 382 860
Goldfist 0 0
Funny 19 90
Agree 25 77
Disagree 5 3
incline 1 10
decline 0 2
Edgy 0 1
meh 0 2
FAKE NEWS 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 0
Rage 0 1
Despair 3 1
Thanks! 0 1
Prestigious 2 4
Salute 14 5
Informative 9 5
[citation needed] 1 0
Friendly 0 7
When words are not enough 0 1
Fabulously Optimistic 3 4
Creative 1 2
butthurt 0 1
Racist 4 6
Deus Vult 5 1
"It was Aliens" 0 1
sheeple 0 0
cuck 0 0
it is a mystery 0 2
Old 0 5
M'lady 0 1
Bad Spelling 0 0
WTF am I reading 1 4
retadred 1 10
Shit 0 1
Excited! 5 0
Doggy 5 0
:M 3 4
M: 0 0
Balanced 2 1
Smug 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 1 0
Disgusting! 0 0
You're Fired! 0 0
Gender:
Mudcrab
Birthday:
Nov 5, 1984 (Age: 32)

SmartCheetah

Savant, Mudcrab, 32

https://www.youtube.com/watch?v=BhmLtkWd5AA lmao Jan 30, 2016

SmartCheetah was last seen:
Viewing thread Divinity: Original Sin 2 Kickstarter Update #35: Patch #4 - Summoning & Polymorph, Party Infighting, Mar 30, 2017 at 11:50 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)