Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
thesoup
Last Activity:
Nov 24, 2017 at 6:57 PM
Joined:
Oct 13, 2011
Parrots:
6,149
Kodex Kool Kredits:
1,454
Positive ratings received:
71
Neutral ratings received:
299
Negative ratings received:
84

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 6 3
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 262 213
hopw roewur ne 69 618
Brofist 13,383 14,059
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 1 0
nice 14 0
Dislike 1 0
Up Yours 4 0
Funny 2,068 2,770
rolleyes 5 0
Agree 1,421 1,596
Disagree 182 79
incline 118 195
decline 45 36
Edgy 53 8
meh 64 10
FAKE NEWS 16 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 6 43
Yes 64 12
No 4 0
Rage 36 35
Despair 255 385
Thanks! 49 16
Prestigious 212 463
Salute 150 316
Interesting 40 72
Informative 226 386
[citation needed] 88 101
Friendly 118 115
When words are not enough 3 0
Tool 0 0
Fabulously Optimistic 161 88
Creative 54 60
butthurt 114 111
Racist 83 81
Deus Vult 10 6
"It was Aliens" 25 45
sheeple 22 4
cuck 55 28
it is a mystery 81 306
Old 33 82
M'lady 34 20
Bad Spelling 19 20
WTF am I reading 46 19
Nuke it from orbit 9 0
retadred 131 153
Shit 115 23
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 3 0
Equip the Ring 2 1
Excited! 25 8
Doggy 28 9
Kitty 6 0
Balanced 33 11
covfefe 13 0
Yuge! 15 0
Best Deal! 27 0
WTF!? 9 0
Love! 4 0
Build the Wall! 29 0
Win! 2 0
Yes! 66 0
Disgusting! 20 0
You're Fired! 16 0
:M 69 58
M: 2 0
Gender:
Mudcrab

thesoup

Arcane, Mudcrab

Team Codex is recruiting, join NOW! http://rpgcodex.net/forums/index.php?threads/pokemmo-its-free-fgts.109781/ Jul 15, 2016

thesoup was last seen:
Viewing forum list, Nov 24, 2017 at 6:57 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)