Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Zep Zepo
Last Activity:
Sep 23, 2017 at 3:17 AM
Joined:
Mar 23, 2013
Parrots:
3,536
Kodex Kool Kredits:
2,352
Positive ratings received:
56
Neutral ratings received:
322
Negative ratings received:
97

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 6 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 93 24
hopw roewur ne 51 78
Brofist 2,784 1,590
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 13 0
nice 24 0
Dislike 4 0
Up Yours 13 0
Funny 1,125 186
rolleyes 18 0
Agree 740 150
Disagree 83 16
incline 144 12
decline 109 89
Edgy 65 2
meh 29 0
FAKE NEWS 10 107
I found this text to be too long and as such I didn't read it 3 21
Yes 15 0
No 15 0
Rage 47 2
Despair 87 9
Thanks! 51 3
Prestigious 60 5
Salute 208 7
Interesting 29 1
Informative 202 7
[citation needed] 81 5
Friendly 87 2
When words are not enough 11 1
Tool 5 0
Fabulously Optimistic 210 9
Creative 57 8
butthurt 664 143
Racist 93 317
Deus Vult 18 1
"It was Aliens" 11 0
sheeple 22 2
cuck 25 3
it is a mystery 55 22
Old 148 3
M'lady 6 0
Bad Spelling 50 0
WTF am I reading 39 17
Nuke it from orbit 2 1
retadred 226 232
Shit 201 566
Slurp this person's delicious asshole 5 0
Heresy 16 1
Equip the Ring 3 1
Excited! 38 8
Doggy 55 57
Kitty 8 0
Balanced 26 7
covfefe 12 8
Yuge! 13 42
Best Deal! 31 74
WTF!? 12 2
Love! 1 5
Build the Wall! 43 110
Win! 13 12
Yes! 61 24
Disgusting! 15 50
You're Fired! 15 58
:M 55 5
M: 1 0
Gender:
Mudcrab
Birthday:
Nov 15, 1961 (Age: 55)

Zep Zepo

Titties and Beer, Mudcrab, 55

I need your butt-hurt on my profile status. It's been almost 5 months, faggots. Step up! Aug 12, 2016

Zep Zepo was last seen:
Managing account details, Sep 23, 2017 at 3:17 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)