Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
<3sRichardSimmons
Last Activity:
Oct 19, 2018 at 7:44 PM
Joined:
Feb 28, 2011
Parrots:
1,294
Kodex Kool Kredits:
514
Positive ratings received:
14
Neutral ratings received:
68
Negative ratings received:
6

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 5 5
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 18 4
hopw roewur ne 14 6
Brofist 1,298 1,921
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 5 0
thumbs down 0 0
Up Yours 2 0
Cheers!! 4 0
Funny 174 100
not sure if serious 3 0
rolleyes 2 0
Agree 287 209
Disagree 23 24
incline 9 61
decline 5 13
Edgy 2 10
meh 2 0
FAKE NEWS 1 13
cool story bro 1 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 1
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 31 111
No 5 0
STOP! posting 2 0
Rage 1 4
:( 1 0
Despair 33 36
Thanks! 18 15
Prestigious 17 32
Salute 35 54
Makes you think... 1 0
Interesting 1 0
Informative 58 67
[citation needed] 7 11
Friendly 45 20
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 3 0
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 5 4
Useful 0 0
Fabulously Optimistic 9 2
Creative 2 1
butthurt 1 2
Racist 4 2
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 3 0
"It was Aliens" 6 3
sheeple 0 2
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 1 0
it is a mystery 9 4
Old 2 3
/facepalm/ 0 0
M'lady 0 0
Bad Spelling 4 2
WTF am I reading 5 34
Nuke it from orbit 4 0
retadred 4 10
Shit 4 48
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 2 0
Equip the Ring 1 0
Excited! 10 15
(autism) 0 0
Doggy 6 5
Kitty 1 0
what? 1 0
Hoo 8 0
popamole 0 0
Balanced 9 4
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 1 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 1 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 1 0
Disgusting! 1 0
You're Fired! 0 0
:M 10 5
M: 0 0
Birthday:
Dec 31, 1981 (Age: 36)
Location:
Chicago, IL, Kwa
Occupation:
Tiny cog in the machine

<3sRichardSimmons

Arcane, 36, from Chicago, IL, Kwa

<3sRichardSimmons was last seen:
Oct 19, 2018 at 7:44 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)