Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Alienman
Last Activity:
Mar 30, 2020 at 11:44 AM
Joined:
Sep 10, 2014
Messages:
10,107
Kodex Kool Kredits:
3,095
Positive ratings received:
434
Neutral ratings received:
2,888
Negative ratings received:
204

Post Ratings

Received: Given:
Button 6 68
Participation Award 34 23
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 314 270
hopw roewur ne 503 1,655
Brofist 7,795 6,979
Goldfist 4 0
gimme dem dolla bills 66 201
nice 199 456
thumbs down 5 36
Up Yours 9 3
Cheers!! 63 62
Funny 6,522 7,334
not sure if serious 39 73
rolleyes 44 82
Agree 5,643 5,914
Disagree 228 154
incline 971 495
decline 372 424
Edgy 52 62
meh 59 73
FAKE NEWS 56 72
cool story bro 2 13
I found this text to be too long and as such I didn't read it 25 13
Whatever shit you posted didn't load 29 20
Yes 1,314 979
No 110 160
STOP! posting 8 13
Rage 331 480
:( 37 42
Despair 1,278 1,182
Thanks! 124 153
Prestigious 360 282
Salute 498 586
Makes you think... 213 793
Interesting 93 459
Informative 682 1,833
[citation needed] 102 118
Friendly 445 466
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 100 394
Bro, do you even lift? 22 9
How DARE you!?? 34 43
When words are not enough 101 215
Okily Dokily! 6 3
Useful 4 0
Slam dunk! 6 21
Fabulously Optimistic 469 224
Creative 100 172
butthurt 46 48
Racist 191 215
Absolutely Haram 19 56
Deus Vult 73 85
"It was Aliens" 253 216
sheeple 14 8
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 19 167
cuck 54 118
it is a mystery 945 676
Old 87 103
/facepalm/ 33 100
honk honk! 125 436
M'lady 38 35
Bad Spelling 40 23
WTF am I reading 231 1,257
Nuke it from orbit 125 642
retadred 84 57
Shit 46 68
quality shit 33 49
Slurp this person's delicious asshole 11 34
Heresy 25 59
Equip the Ring 5 52
Excited! 436 396
(autism) 16 21
Doggy 174 210
Kitty 29 129
what? 24 153
Hoo 33 14
That's an Elephant 1 6
popamole 5 12
Balanced 334 1,179
PIRACY IS WRONG 6 34
covfefe 21 33
Yuge! 20 32
Best Deal! 61 25
WTF!? 13 65
Love! 4 9
Build the Wall! 121 107
Win! 6 5
Yes! 83 61
Disgusting! 94 222
You're Fired! 11 15
:M 169 203
M: 7 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Location:
Mars

Alienman

Arcane, Male, from Mars

Alienman was last seen:
Mar 30, 2020 at 11:44 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)