Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Arnust
Last Activity:
Nov 21, 2018 at 12:29 AM
Joined:
Dec 22, 2016
Parrots:
611
Kodex Kool Kredits:
59
Positive ratings received:
11
Neutral ratings received:
53
Negative ratings received:
7

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 2
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 9 9
hopw roewur ne 11 11
Brofist 209 71
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 1 0
nice 9 0
thumbs down 1 0
Up Yours 1 0
Cheers!! 0 0
Funny 203 91
not sure if serious 1 0
rolleyes 5 0
Agree 115 90
Disagree 22 9
incline 25 25
decline 19 19
Edgy 0 2
meh 4 0
FAKE NEWS 3 18
cool story bro 1 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 1
Whatever shit you posted didn't load 9 0
Yes 11 44
No 2 0
STOP! posting 2 0
Rage 5 22
:( 0 0
Despair 14 19
Thanks! 23 4
Prestigious 11 15
Salute 12 25
Makes you think... 3 0
Interesting 3 0
Informative 63 40
[citation needed] 9 2
Friendly 20 17
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 1 0
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 1 11
Useful 0 0
Fabulously Optimistic 5 9
Creative 13 9
butthurt 2 6
Racist 4 1
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 0 1
"It was Aliens" 1 0
sheeple 0 2
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 1 0
it is a mystery 9 12
Old 2 4
/facepalm/ 0 0
M'lady 0 0
Bad Spelling 7 0
WTF am I reading 12 26
Nuke it from orbit 1 0
retadred 5 12
Shit 21 8
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 20 11
(autism) 0 0
Doggy 1 6
Kitty 0 0
what? 2 0
Hoo 3 0
popamole 1 0
Balanced 6 11
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 1 0
Yes! 0 0
Disgusting! 1 0
You're Fired! 1 0
:M 10 3
M: 0 0
Gender:
Mudcrab
Birthday:
August 27
Home Page:
Location:
Spain
Occupation:
Procrastinator

Arnust

Learned, Mudcrab, from Spain

Arnust was last seen:
Nov 21, 2018 at 12:29 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)