Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
AwesomeButton
Last Activity:
Feb 23, 2020 at 11:30 PM
Joined:
Nov 23, 2014
Messages:
8,467
Kodex Kool Kredits:
619
Positive ratings received:
317
Neutral ratings received:
2,015
Negative ratings received:
166

Post Ratings

Received: Given:
Button 143 31
Participation Award 112 53
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 340 9
hopw roewur ne 291 116
Brofist 4,446 3,604
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 56 27
nice 122 457
thumbs down 8 2
Up Yours 16 3
Cheers!! 37 23
Funny 3,340 1,726
not sure if serious 80 16
rolleyes 68 18
Agree 3,537 2,696
Disagree 376 57
incline 594 387
decline 154 55
Edgy 87 46
meh 135 82
FAKE NEWS 214 30
cool story bro 40 31
I found this text to be too long and as such I didn't read it 95 3
Whatever shit you posted didn't load 31 15
Yes 711 620
No 105 173
STOP! posting 17 20
Rage 76 4
:( 26 29
Despair 484 120
Thanks! 109 143
Prestigious 347 40
Salute 310 165
Makes you think... 90 113
Interesting 64 217
Informative 494 71
[citation needed] 179 52
Friendly 303 20
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 55 55
Bro, do you even lift? 22 21
How DARE you!?? 0 9
When words are not enough 65 9
Okily Dokily! 4 8
Useful 10 5
Slam dunk! 16 10
Fabulously Optimistic 271 67
Creative 67 14
butthurt 397 66
Racist 141 20
Absolutely Haram 14 42
Deus Vult 32 16
"It was Aliens" 71 23
sheeple 24 8
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 27 20
cuck 110 30
it is a mystery 378 51
Old 167 63
/facepalm/ 51 30
honk honk! 55 3
M'lady 41 16
Bad Spelling 83 24
WTF am I reading 200 48
Nuke it from orbit 25 14
retadred 461 201
Shit 350 161
quality shit 21 14
Slurp this person's delicious asshole 8 7
Heresy 21 4
Equip the Ring 22 41
Excited! 153 81
(autism) 55 19
Doggy 81 8
Kitty 12 5
what? 48 82
Hoo 14 30
That's an Elephant 2 9
popamole 17 20
Balanced 240 34
PIRACY IS WRONG 28 52
covfefe 14 0
Yuge! 12 1
Best Deal! 15 0
WTF!? 9 0
Love! 1 0
Build the Wall! 23 0
Win! 2 1
Yes! 16 2
Disgusting! 22 0
You're Fired! 27 0
:M 161 35
M: 11 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Location:
At large

AwesomeButton

Cut a deal with the authorities, Male, from At large

Underrail overdelivers on every front. Amazing RPG. Sep 29, 2019

AwesomeButton was last seen:
Feb 23, 2020 at 11:30 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)