Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
AwesomeButton
Last Activity:
Nov 15, 2018 at 1:46 PM
Joined:
Nov 23, 2014
Parrots:
5,615
Kodex Kool Kredits:
586
Positive ratings received:
94
Neutral ratings received:
758
Negative ratings received:
99

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 30 16
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 192 7
hopw roewur ne 88 44
Brofist 2,822 2,194
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 30 21
nice 39 250
thumbs down 7 2
Up Yours 5 3
Cheers!! 11 6
Funny 1,670 637
not sure if serious 35 10
rolleyes 24 11
Agree 2,125 1,569
Disagree 226 31
incline 276 143
decline 79 24
Edgy 39 33
meh 58 33
FAKE NEWS 77 15
cool story bro 3 6
I found this text to be too long and as such I didn't read it 26 1
Whatever shit you posted didn't load 10 7
Yes 310 260
No 44 82
STOP! posting 6 14
Rage 35 4
:( 6 6
Despair 230 54
Thanks! 69 90
Prestigious 137 12
Salute 157 54
Makes you think... 27 76
Interesting 28 91
Informative 297 63
[citation needed] 96 29
Friendly 110 14
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 6 25
Bro, do you even lift? 2 6
When words are not enough 28 8
Useful 9 5
Fabulously Optimistic 141 18
Creative 50 8
butthurt 268 33
Racist 86 16
Absolutely Haram 6 18
Deus Vult 9 6
"It was Aliens" 25 10
sheeple 13 7
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 3 14
cuck 55 16
it is a mystery 178 37
Old 116 36
/facepalm/ 12 6
M'lady 14 14
Bad Spelling 37 18
WTF am I reading 133 35
Nuke it from orbit 11 13
retadred 327 108
Shit 264 132
quality shit 3 7
Slurp this person's delicious asshole 3 3
Heresy 17 1
Equip the Ring 9 25
Excited! 67 54
(autism) 25 15
Doggy 43 6
Kitty 4 3
what? 14 31
Hoo 9 17
popamole 12 10
Balanced 132 27
PIRACY IS WRONG 16 43
covfefe 11 0
Yuge! 6 0
Best Deal! 13 0
WTF!? 7 0
Love! 0 0
Build the Wall! 20 0
Win! 0 0
Yes! 15 1
Disgusting! 16 0
You're Fired! 25 0
:M 75 26
M: 5 0
Gender:
Mudcrab
Location:
Temple of Decline
Occupation:
All my friends are lonely widows and Frenchmen

AwesomeButton

Cut a deal with the authorities, Mudcrab, from Temple of Decline

I am now an Owlcat games fanboy. Oct 5, 2018

AwesomeButton was last seen:
Viewing thread Fallout 76 - online Fallout spinoff from Bethesda, Nov 15, 2018 at 1:46 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)