Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Black
Last Activity:
Jan 21, 2019 at 9:51 PM
Joined:
May 8, 2007
Parrots:
1,866,899
Kodex Kool Kredits:
1,868,045
Positive ratings received:
347
Neutral ratings received:
1,883
Negative ratings received:
304

Post Ratings

Received: Given:
Merry Christmas! 84 33
Participation Award 37 69
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 302 349
hopw roewur ne 644 448
Brofist 17,162 3,636
Goldfist 6 0
gimme dem dolla bills 27 132
nice 159 96
thumbs down 7 11
Up Yours 12 33
Cheers!! 47 109
Funny 6,858 493
not sure if serious 19 19
rolleyes 29 12
Agree 2,721 531
Disagree 191 147
incline 394 565
decline 191 433
Edgy 118 136
meh 46 101
FAKE NEWS 106 95
cool story bro 4 110
I found this text to be too long and as such I didn't read it 20 120
Whatever shit you posted didn't load 99 60
Yes 441 556
No 49 136
STOP! posting 6 130
Rage 231 518
:( 16 211
Despair 596 323
Thanks! 71 100
Prestigious 359 266
Salute 487 330
Makes you think... 163 101
Interesting 35 91
Informative 368 509
[citation needed] 118 369
Friendly 246 502
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 28 62
Bro, do you even lift? 11 26
When words are not enough 35 21
Useful 2 6
Slam dunk! 1 7
Fabulously Optimistic 234 373
Creative 82 171
butthurt 89 111
Racist 291 561
Absolutely Haram 17 53
Deus Vult 89 198
"It was Aliens" 139 69
sheeple 15 38
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 20 19
cuck 79 224
it is a mystery 464 224
Old 160 349
/facepalm/ 18 11
M'lady 15 33
Bad Spelling 109 380
WTF am I reading 278 214
Nuke it from orbit 209 44
retadred 123 174
Shit 113 455
quality shit 9 47
Slurp this person's delicious asshole 6 51
Heresy 24 13
Equip the Ring 4 7
Excited! 209 364
(autism) 11 24
Doggy 83 106
Kitty 11 9
what? 31 7
Hoo 14 13
popamole 5 8
Balanced 235 404
PIRACY IS WRONG 9 3
covfefe 111 61
Yuge! 49 37
Best Deal! 76 68
WTF!? 35 31
Love! 17 30
Build the Wall! 107 118
Win! 14 25
Yes! 94 19
Disgusting! 146 197
You're Fired! 31 25
:M 204 54
M: 12 11
Gender:
Mudcrab
Birthday:
Sep 11, 2001 (Age: 17)

Black

Arcane, Mudcrab, 17

There are 2 kinds of people: those who believe in a merciful god and those who already had kidney stones. Aug 22, 2018

Black was last seen:
Jan 21, 2019 at 9:51 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)