Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Black
Last Activity:
Mar 19, 2019 at 10:39 AM
Joined:
May 8, 2007
Messages:
1,867,168
Kodex Kool Kredits:
1,868,045
Positive ratings received:
375
Neutral ratings received:
2,185
Negative ratings received:
318

Post Ratings

Received: Given:
Button 4 29
Participation Award 40 81
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 326 349
hopw roewur ne 742 455
Brofist 17,362 3,671
Goldfist 6 0
gimme dem dolla bills 34 149
nice 179 107
thumbs down 8 13
Up Yours 13 41
Cheers!! 53 142
Funny 7,388 519
not sure if serious 23 20
rolleyes 36 13
Agree 2,912 546
Disagree 198 151
incline 451 579
decline 202 445
Edgy 123 136
meh 51 107
FAKE NEWS 117 101
cool story bro 8 117
I found this text to be too long and as such I didn't read it 25 128
Whatever shit you posted didn't load 103 68
Yes 518 594
No 60 156
STOP! posting 6 146
Rage 252 544
:( 21 243
Despair 643 330
Thanks! 76 110
Prestigious 376 291
Salute 519 360
Makes you think... 184 114
Interesting 37 102
Informative 390 520
[citation needed] 126 382
Friendly 271 539
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 41 69
Bro, do you even lift? 14 33
When words are not enough 39 22
Useful 2 8
Slam dunk! 6 11
Fabulously Optimistic 248 391
Creative 85 181
butthurt 96 112
Racist 304 578
Absolutely Haram 18 60
Deus Vult 110 210
"It was Aliens" 157 71
sheeple 17 38
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 34 34
cuck 90 249
it is a mystery 498 235
Old 179 357
/facepalm/ 38 13
M'lady 17 36
Bad Spelling 111 397
WTF am I reading 369 228
Nuke it from orbit 250 53
retadred 133 179
Shit 120 468
quality shit 13 52
Slurp this person's delicious asshole 6 60
Heresy 29 13
Equip the Ring 5 7
Excited! 226 382
(autism) 13 25
Doggy 97 110
Kitty 12 9
what? 41 8
Hoo 17 15
popamole 5 11
Balanced 266 443
PIRACY IS WRONG 11 4
covfefe 116 64
Yuge! 62 40
Best Deal! 82 70
WTF!? 40 32
Love! 17 31
Build the Wall! 113 118
Win! 14 25
Yes! 98 19
Disgusting! 166 201
You're Fired! 31 27
:M 222 55
M: 15 12
Gender:
Mudcrab
Birthday:
Sep 11, 2001 (Age: 17)

Black

Arcane, Mudcrab, 17

There are 2 kinds of people: those who believe in a merciful god and those who already had kidney stones. Aug 22, 2018

Black was last seen:
Mar 19, 2019 at 10:39 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)