Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Cloaked Figure
Joined:
Aug 31, 2008
Messages:
4,898
Kodex Kool Kredits:
1,620
Positive ratings received:
145
Neutral ratings received:
647
Negative ratings received:
144

Post Ratings

Received: Given:
Button 8 2
Participation Award 97 30
'k 3 0
Acknowledge this user's Agenda 146 29
hopw roewur ne 84 23
Brofist 10,827 7,581
Goldfist 6 0
gimme dem dolla bills 17 4
nice 54 34
thumbs down 7 3
Up Yours 18 10
Cheers!! 31 1
Funny 1,515 647
not sure if serious 9 29
rolleyes 20 13
Agree 517 400
Disagree 69 22
incline 123 24
decline 14 7
Edgy 24 1
meh 38 18
FAKE NEWS 48 22
cool story bro 26 4
I found this text to be too long and as such I didn't read it 42 26
Whatever shit you posted didn't load 9 8
Yes 129 15
No 31 3
STOP! posting 28 50
Rage 41 22
:( 21 7
Despair 108 27
Thanks! 28 38
Prestigious 46 6
Salute 162 19
Makes you think... 45 4
Interesting 29 18
Informative 220 94
[citation needed] 54 30
Friendly 324 51
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 40 9
Bro, do you even lift? 11 10
How DARE you!?? 5 0
When words are not enough 12 0
Okily Dokily! 0 0
Useful 3 9
Slam dunk! 7 5
Fabulously Optimistic 126 13
Creative 32 11
Artistic 0 0
butthurt 437 122
Racist 92 10
Absolutely Haram 14 6
Deus Vult 39 8
+20 Social Credit 0 1
"It was Aliens" 17 16
sheeple 12 1
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 4 5
cuck 47 56
it is a mystery 56 32
Old 38 8
/facepalm/ 29 14
honk honk! 55 20
coof 17 0
M'lady 21 16
Bad Spelling 63 6
WTF am I reading 72 1
Nuke it from orbit 35 29
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 276 96
Shit 131 65
quality shit 10 1
Slurp this person's delicious asshole 5 0
Heresy 9 2
Equip the Ring 4 1
Excited! 30 6
(autism) 8 1
Doggy 35 3
Kitty 5 2
what? 36 6
Hoo 17 0
That's an Elephant 1 1
popamole 3 0
Balanced 35 24
PIRACY IS WRONG 1 4
covfefe 3 2
Yuge! 1 1
Best Deal! 6 1
WTF!? 1 3
Love! 7 0
Build the Wall! 13 10
Win! 1 0
Yes! 16 2
Disgusting! 17 7
You're Fired! 4 3
:M 44 6
M: 2 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Location:
The Simulation

Cloaked Figure

Arcane, Male, from The Simulation

What the hell? I just saw a post that had the n word. Where are the mods in this place? May 24, 2020