Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Commissar Draco
Last Activity:
May 22, 2019 at 12:53 PM
Joined:
Mar 6, 2011
Messages:
15,621
Kodex Kool Kredits:
3,123
Positive ratings received:
173
Neutral ratings received:
1,606
Negative ratings received:
369

Post Ratings

Received: Given:
Button 6 10
Participation Award 31 239
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 409 1,027
hopw roewur ne 118 612
Brofist 23,091 177,790
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 22 259
nice 50 784
thumbs down 1 1
Up Yours 6 59
Cheers!! 24 230
Funny 2,066 16,992
not sure if serious 9 109
rolleyes 5 61
Agree 1,799 4,550
Disagree 148 223
incline 364 2,456
decline 138 431
Edgy 49 209
meh 31 186
FAKE NEWS 133 792
cool story bro 14 126
I found this text to be too long and as such I didn't read it 101 56
Whatever shit you posted didn't load 4 26
Yes 190 199
No 21 155
STOP! posting 2 41
Rage 173 361
:( 8 4
Despair 284 236
Thanks! 42 276
Prestigious 508 1,389
Salute 824 2,050
Makes you think... 52 463
Interesting 78 108
Informative 468 1,706
[citation needed] 79 244
Friendly 148 648
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 10 104
Bro, do you even lift? 2 26
When words are not enough 17 73
Useful 1 9
Slam dunk! 2 9
Fabulously Optimistic 188 910
Creative 51 245
butthurt 145 832
Racist 366 1,247
Absolutely Haram 9 173
Deus Vult 313 1,697
"It was Aliens" 173 1,550
sheeple 20 144
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 6 314
cuck 60 1,139
it is a mystery 121 913
Old 22 64
/facepalm/ 10 58
honk honk! 9 224
M'lady 10 263
Bad Spelling 292 25
WTF am I reading 101 730
Nuke it from orbit 51 603
retadred 227 1,040
Shit 162 739
quality shit 2 80
Slurp this person's delicious asshole 5 8
Heresy 23 425
Equip the Ring 3 32
Excited! 43 174
(autism) 2 53
Doggy 32 272
Kitty 16 78
what? 25 89
Hoo 1 24
popamole 3 5
Balanced 127 397
PIRACY IS WRONG 3 29
covfefe 38 268
Yuge! 51 229
Best Deal! 75 412
WTF!? 17 78
Love! 22 51
Build the Wall! 287 1,351
Win! 37 105
Yes! 455 1,359
Disgusting! 135 1,132
You're Fired! 11 105
:M 91 96
M: 8 0
Birthday:
May 28, 1975 (Age: 43)
Location:
Привислинский край
Occupation:
EE Commissar

Commissar Draco

KKKodex WCDS Commissar, 43, from Привислинский край

Frank Frazetta this time, let's keep the fight to keep fantasy fantastic and free of SJ derp. Jan 31, 2014

Commissar Draco was last seen:
May 22, 2019 at 12:53 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)