Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Crispy
Last Activity:
Jul 18, 2019 at 4:56 AM
Joined:
Feb 16, 2008
Messages:
1,867,609
Kodex Kool Kredits:
1,866,729
Positive ratings received:
597
Neutral ratings received:
1,826
Negative ratings received:
606

Post Ratings

Received: Given:
Button 17 0
Participation Award 266 76
'k 11 0
Acknowledge this user's Agenda 413 269
hopw roewur ne 289 43
Brofist 30,713 738
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 27 8
nice 201 45
thumbs down 56 3
Up Yours 81 38
Cheers!! 64 3
Funny 4,778 671
not sure if serious 51 49
rolleyes 44 209
Agree 1,793 469
Disagree 374 70
incline 521 41
decline 172 77
Edgy 127 116
meh 91 59
FAKE NEWS 140 28
cool story bro 33 24
I found this text to be too long and as such I didn't read it 94 47
Whatever shit you posted didn't load 25 19
Yes 472 57
No 114 120
STOP! posting 80 69
Rage 134 117
:( 33 39
Despair 488 112
Thanks! 212 64
Prestigious 273 19
Salute 601 158
Makes you think... 126 11
Interesting 81 12
Informative 614 133
[citation needed] 343 169
Friendly 893 83
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 72 7
Bro, do you even lift? 36 28
When words are not enough 81 2
Useful 11 3
Slam dunk! 14 1
Fabulously Optimistic 19,258 118
Creative 157 85
butthurt 639 409
Racist 470 60
Absolutely Haram 12 9
Deus Vult 51 2
"It was Aliens" 131 62
sheeple 50 12
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 19 9
cuck 252 17
it is a mystery 416 351
Old 531 50
/facepalm/ 16 34
honk honk! 51 4
M'lady 67 31
Bad Spelling 101 285
WTF am I reading 175 430
Nuke it from orbit 31 20
retadred 587 532
Shit 568 134
quality shit 22 5
Slurp this person's delicious asshole 16 0
Heresy 18 7
Equip the Ring 20 6
Excited! 165 52
(autism) 44 62
Doggy 213 41
Kitty 44 5
what? 42 30
Hoo 32 15
popamole 16 8
Balanced 150 18
PIRACY IS WRONG 5 8
covfefe 21 0
Yuge! 21 1
Best Deal! 22 1
WTF!? 11 2
Love! 8 0
Build the Wall! 29 0
Win! 3 0
Yes! 56 3
Disgusting! 23 1
You're Fired! 34 3
:M 286 7
M: 18 8
Gender:
Male
Location:
Future Wasteland
Occupation:
I'm a computer dude.

Crispy

Who's really in charge here?, Male, from Future Wasteland

THIS WALL IS CLOSED FOR COMMENTS UNTIL FURTHER NOTICE Mar 13, 2019

Crispy was last seen:
Jul 18, 2019 at 4:56 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)