Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Curratum
Last Activity:
Mar 30, 2020 at 9:15 PM
Joined:
May 14, 2018
Messages:
1,807
Kodex Kool Kredits:
181
Positive ratings received:
211
Neutral ratings received:
1,005
Negative ratings received:
60

Post Ratings

Received: Given:
Button 10 0
Participation Award 78 72
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 52 8
hopw roewur ne 154 103
Brofist 847 230
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 17 0
nice 78 0
thumbs down 6 0
Up Yours 28 0
Cheers!! 33 0
Funny 1,097 503
not sure if serious 66 0
rolleyes 51 0
Agree 1,050 355
Disagree 211 43
incline 244 150
decline 139 77
Edgy 54 53
meh 43 0
FAKE NEWS 117 116
cool story bro 27 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 9 21
Whatever shit you posted didn't load 14 8
Yes 246 126
No 84 79
STOP! posting 37 0
Rage 35 13
:( 16 0
Despair 263 67
Thanks! 34 5
Prestigious 93 21
Salute 205 30
Makes you think... 61 0
Interesting 25 0
Informative 199 82
[citation needed] 78 52
Friendly 255 28
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 18 0
Bro, do you even lift? 18 0
How DARE you!?? 10 0
When words are not enough 40 16
Okily Dokily! 9 0
Useful 2 0
Slam dunk! 5 0
Fabulously Optimistic 88 42
Creative 8 39
butthurt 135 47
Racist 17 3
Absolutely Haram 4 0
Deus Vult 6 2
"It was Aliens" 40 7
sheeple 25 2
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 16 0
cuck 83 17
it is a mystery 183 33
Old 43 18
/facepalm/ 53 0
honk honk! 97 8
M'lady 5 0
Bad Spelling 23 3
WTF am I reading 140 218
Nuke it from orbit 19 0
retadred 539 349
Shit 161 16
quality shit 9 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 11 0
Equip the Ring 7 0
Excited! 49 12
(autism) 29 0
Doggy 45 14
Kitty 3 0
what? 33 0
Hoo 6 0
That's an Elephant 9 0
popamole 32 0
Balanced 100 64
PIRACY IS WRONG 16 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 1
Disgusting! 37 8
You're Fired! 0 0
:M 51 7
M: 0 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male

Curratum

Cipher, Male

Curratum was last seen:
Viewing thread The STEAM Sales and Releases Thread, Mar 30, 2020 at 9:15 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)