Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Drowed
Last Activity:
Dec 15, 2018 at 4:00 PM
Joined:
Dec 28, 2011
Parrots:
1,041
Kodex Kool Kredits:
1,204
Positive ratings received:
15
Neutral ratings received:
56
Negative ratings received:
6

Post Ratings

Received: Given:
Merry Christmas! 0 7
Participation Award 2 61
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 22 482
hopw roewur ne 19 143
Brofist 2,103 2,410
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 4 0
nice 8 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 0 0
Funny 186 1,046
not sure if serious 2 0
rolleyes 3 0
Agree 320 646
Disagree 29 40
incline 86 302
decline 29 98
Edgy 7 61
meh 1 15
FAKE NEWS 2 35
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 5
Whatever shit you posted didn't load 0 6
Yes 18 376
No 2 0
STOP! posting 2 0
Rage 5 11
:( 2 0
Despair 35 213
Thanks! 11 67
Prestigious 20 134
Salute 44 292
Makes you think... 0 0
Interesting 2 40
Informative 21 643
[citation needed] 10 109
Friendly 25 132
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 1 0
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 5 63
Useful 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 20 214
Creative 9 163
butthurt 5 90
Racist 4 28
Absolutely Haram 2 0
Deus Vult 0 27
"It was Aliens" 12 30
sheeple 3 18
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 4 10
it is a mystery 35 322
Old 13 47
/facepalm/ 0 0
M'lady 3 4
Bad Spelling 7 12
WTF am I reading 9 223
Nuke it from orbit 3 0
retadred 16 26
Shit 7 11
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 2 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 23 27
(autism) 2 0
Doggy 8 56
Kitty 3 0
what? 3 0
Hoo 0 0
popamole 0 0
Balanced 27 88
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 1 0
Yuge! 2 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 1 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 1 0
Disgusting! 0 0
You're Fired! 1 0
:M 15 138
M: 0 0
Location:
Core City
Occupation:
Basement Dweller

Drowed

Arcane, from Core City

Drowed was last seen:
Dec 15, 2018 at 4:00 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)