Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Duraframe300
Last Activity:
Apr 9, 2020 at 1:29 PM
Joined:
Dec 21, 2010
Messages:
4,697
Kodex Kool Kredits:
385
Positive ratings received:
130
Neutral ratings received:
394
Negative ratings received:
25

Post Ratings

Received: Given:
Button 6 0
Participation Award 20 9
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 29 22
hopw roewur ne 120 81
Brofist 3,630 1,792
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 12 0
nice 16 0
thumbs down 0 0
Up Yours 2 0
Cheers!! 10 0
Funny 602 688
not sure if serious 14 0
rolleyes 16 0
Agree 699 491
Disagree 42 197
incline 238 34
decline 64 27
Edgy 4 30
meh 21 2
FAKE NEWS 30 81
cool story bro 6 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 8 0
Whatever shit you posted didn't load 8 0
Yes 119 29
No 15 2
STOP! posting 12 0
Rage 27 40
:( 4 0
Despair 74 39
Thanks! 25 12
Prestigious 35 7
Salute 53 34
Makes you think... 26 0
Interesting 20 0
Informative 172 12
[citation needed] 35 21
Friendly 111 57
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 23 0
Bro, do you even lift? 5 0
How DARE you!?? 5 0
When words are not enough 31 4
Okily Dokily! 1 0
Useful 2 0
Slam dunk! 25 0
Fabulously Optimistic 76 6
Creative 5 1
butthurt 12 24
Racist 12 5
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 13 1
"It was Aliens" 22 3
sheeple 8 2
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 8 0
cuck 20 21
it is a mystery 74 10
Old 19 24
/facepalm/ 30 0
honk honk! 50 7
coof 1 0
M'lady 3 0
Bad Spelling 48 0
WTF am I reading 76 141
Nuke it from orbit 17 0
retadred 32 172
Shit 30 21
quality shit 1 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 4 0
Equip the Ring 4 0
Excited! 69 10
(autism) 5 0
Doggy 17 3
Kitty 4 0
what? 14 0
Hoo 12 0
That's an Elephant 6 0
popamole 2 0
Balanced 63 4
PIRACY IS WRONG 4 0
covfefe 1 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 1
Disgusting! 2 0
You're Fired! 1 0
:M 30 26
M: 0 0
7e7e7 0 0

Duraframe300

Arcane

Duraframe300 was last seen:
Apr 9, 2020 at 1:29 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)