Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Duraframe300
Last Activity:
Aug 20, 2019 at 1:55 AM
Joined:
Dec 21, 2010
Messages:
4,117
Kodex Kool Kredits:
319
Positive ratings received:
50
Neutral ratings received:
184
Negative ratings received:
10

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 0
Participation Award 12 8
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 18 11
hopw roewur ne 57 46
Brofist 3,365 1,639
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 5 0
nice 2 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 4 0
Funny 324 240
not sure if serious 8 0
rolleyes 12 0
Agree 357 219
Disagree 23 98
incline 77 15
decline 26 21
Edgy 1 8
meh 10 2
FAKE NEWS 7 30
cool story bro 4 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 7 0
Whatever shit you posted didn't load 3 0
Yes 55 5
No 7 0
STOP! posting 2 0
Rage 16 30
:( 2 0
Despair 30 19
Thanks! 14 8
Prestigious 11 0
Salute 28 16
Makes you think... 12 0
Interesting 13 0
Informative 94 6
[citation needed] 19 13
Friendly 42 17
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 6 0
Bro, do you even lift? 3 0
When words are not enough 15 4
Useful 1 0
Slam dunk! 16 0
Fabulously Optimistic 49 6
Creative 3 0
butthurt 9 11
Racist 8 5
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 10 0
"It was Aliens" 13 3
sheeple 6 2
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 5 0
cuck 9 18
it is a mystery 45 6
Old 10 14
/facepalm/ 23 0
honk honk! 16 5
M'lady 2 0
Bad Spelling 26 0
WTF am I reading 50 63
Nuke it from orbit 7 0
retadred 12 73
Shit 12 20
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 2 0
Equip the Ring 2 0
Excited! 25 5
(autism) 1 0
Doggy 8 2
Kitty 2 0
what? 7 0
Hoo 7 0
popamole 0 0
Balanced 29 4
PIRACY IS WRONG 2 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 1
Disgusting! 0 0
You're Fired! 0 0
:M 18 14
M: 0 0
7e7e7 0 0

Duraframe300

Arcane

Duraframe300 was last seen:
Viewing forum list, Aug 20, 2019 at 1:55 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)