Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Egosphere
Joined:
Jan 25, 2018
Messages:
1,181
Kodex Kool Kredits:
231
Positive ratings received:
43
Neutral ratings received:
313
Negative ratings received:
12

Post Ratings

Received: Given:
Button 4 0
Participation Award 15 3
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 27 5
hopw roewur ne 39 19
Brofist 725 723
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 1 0
nice 57 0
thumbs down 0 0
Up Yours 6 0
Cheers!! 12 0
Funny 592 584
not sure if serious 5 0
rolleyes 7 0
Agree 524 1,112
Disagree 67 116
incline 123 116
decline 28 11
Edgy 21 4
meh 13 0
FAKE NEWS 23 8
cool story bro 3 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 16 2
Whatever shit you posted didn't load 3 3
Yes 131 46
No 20 1
STOP! posting 2 0
Rage 12 3
:( 8 0
Despair 108 142
Thanks! 21 8
Prestigious 92 47
Salute 27 22
Makes you think... 25 0
Interesting 17 0
Informative 88 151
[citation needed] 17 0
Friendly 122 7
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 10 0
Bro, do you even lift? 3 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 13 9
Okily Dokily! 1 0
Useful 1 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 35 5
Creative 14 3
butthurt 6 5
Racist 10 0
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 9 1
"It was Aliens" 15 0
sheeple 5 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 3 0
cuck 6 7
it is a mystery 35 12
Old 18 3
/facepalm/ 2 0
honk honk! 8 23
M'lady 9 0
Bad Spelling 9 1
WTF am I reading 25 21
Nuke it from orbit 12 0
retadred 14 20
Shit 6 10
quality shit 2 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 1 0
Excited! 49 6
(autism) 1 0
Doggy 13 0
Kitty 5 0
what? 4 0
Hoo 0 0
That's an Elephant 0 0
popamole 0 0
Balanced 28 21
PIRACY IS WRONG 1 0
covfefe 0 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 3 0
WTF!? 0 1
Love! 0 0
Build the Wall! 0 2
Win! 0 0
Yes! 3 0
Disgusting! 3 1
You're Fired! 0 0
:M 11 0
M: 1 0
7e7e7 0 0

Stalkers 2

Location:
Hibernia

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)