Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
FeelTheRads
Last Activity:
Jan 19, 2019 at 2:13 AM
Joined:
Apr 18, 2008
Parrots:
12,192
Kodex Kool Kredits:
685
Positive ratings received:
153
Neutral ratings received:
603
Negative ratings received:
91

Post Ratings

Received: Given:
Merry Christmas! 28 0
Participation Award 25 27
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 194 10
hopw roewur ne 83 15
Brofist 11,690 22
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 27 3
nice 73 5
thumbs down 1 0
Up Yours 9 84
Cheers!! 18 2
Funny 3,443 312
not sure if serious 6 4
rolleyes 14 15
Agree 2,254 6
Disagree 183 11
incline 125 1
decline 60 1
Edgy 134 10
meh 43 27
FAKE NEWS 24 5
cool story bro 8 10
I found this text to be too long and as such I didn't read it 3 4
Whatever shit you posted didn't load 1 3
Yes 243 0
No 15 3
STOP! posting 12 2
Rage 75 9
:( 7 0
Despair 271 41
Thanks! 30 9
Prestigious 101 10
Salute 167 256
Makes you think... 28 19
Interesting 17 8
Informative 181 37
[citation needed] 72 6
Friendly 109 28
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 17 1
Bro, do you even lift? 4 3
When words are not enough 47 14
Useful 2 3
Slam dunk! 2 0
Fabulously Optimistic 127 43
Creative 66 36
butthurt 304 160
Racist 78 77
Absolutely Haram 3 1
Deus Vult 8 0
"It was Aliens" 37 12
sheeple 13 3
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 6 0
cuck 75 57
it is a mystery 145 46
Old 27 18
/facepalm/ 2 4
M'lady 70 4
Bad Spelling 19 7
WTF am I reading 67 54
Nuke it from orbit 10 10
retadred 597 3,047
Shit 245 113
quality shit 9 0
Slurp this person's delicious asshole 4 39
Heresy 7 0
Equip the Ring 3 2
Excited! 86 16
(autism) 8 8
Doggy 53 2
Kitty 18 23
what? 9 0
Hoo 5 3
popamole 2 2
Balanced 80 4
PIRACY IS WRONG 1 1
covfefe 3 0
Yuge! 4 0
Best Deal! 9 0
WTF!? 10 0
Love! 1 0
Build the Wall! 12 0
Win! 2 0
Yes! 29 0
Disgusting! 12 0
You're Fired! 4 0
:M 104 5
M: 3 0

FeelTheRads

Arcane

FeelTheRads was last seen:
Jan 19, 2019 at 2:13 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)