Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Feyd Rautha
Last Activity:
Apr 26, 2019 at 8:59 AM
Joined:
Apr 17, 2009
Messages:
650
Kodex Kool Kredits:
180
Positive ratings received:
34
Neutral ratings received:
187
Negative ratings received:
22

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 23 41
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 35 59
hopw roewur ne 48 393
Brofist 361 2,320
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 9 106
nice 12 117
thumbs down 3 2
Up Yours 4 28
Cheers!! 5 101
Funny 352 600
not sure if serious 12 9
rolleyes 4 7
Agree 209 1,058
Disagree 32 33
incline 53 440
decline 32 105
Edgy 14 43
meh 10 14
FAKE NEWS 8 64
cool story bro 1 11
I found this text to be too long and as such I didn't read it 7 5
Whatever shit you posted didn't load 0 3
Yes 64 82
No 24 12
STOP! posting 3 53
Rage 6 20
:( 2 21
Despair 29 88
Thanks! 11 116
Prestigious 35 144
Salute 38 323
Makes you think... 11 29
Interesting 6 57
Informative 46 175
[citation needed] 18 30
Friendly 49 85
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 6 10
Bro, do you even lift? 2 26
When words are not enough 9 5
Useful 1 2
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 37 119
Creative 8 16
butthurt 5 98
Racist 16 121
Absolutely Haram 0 13
Deus Vult 5 14
"It was Aliens" 6 19
sheeple 5 3
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 2 4
cuck 13 17
it is a mystery 53 110
Old 16 43
/facepalm/ 3 3
honk honk! 0 0
M'lady 5 8
Bad Spelling 6 8
WTF am I reading 20 22
Nuke it from orbit 6 5
retadred 38 101
Shit 17 87
quality shit 0 2
Slurp this person's delicious asshole 3 3
Heresy 1 9
Equip the Ring 1 6
Excited! 33 107
(autism) 1 20
Doggy 16 5
Kitty 2 1
what? 11 11
Hoo 6 6
popamole 5 26
Balanced 27 121
PIRACY IS WRONG 1 18
covfefe 2 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 1 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 1 0
Disgusting! 0 0
You're Fired! 1 0
:M 24 14
M: 0 0

Feyd Rautha

Cipher

Feyd Rautha was last seen:
Viewing thread The List of Incline - 2019 Edition, Apr 26, 2019 at 8:59 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)