Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Flou
Last Activity:
Sep 23, 2019 at 9:17 PM
Joined:
Mar 23, 2016
Messages:
631
Kodex Kool Kredits:
59
Positive ratings received:
25
Neutral ratings received:
117
Negative ratings received:
4

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 4 18
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 16 5
hopw roewur ne 17 12
Brofist 227 181
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 9 0
nice 2 0
thumbs down 1 0
Up Yours 4 0
Cheers!! 1 0
Funny 172 281
not sure if serious 8 0
rolleyes 5 0
Agree 280 186
Disagree 40 34
incline 77 125
decline 30 16
Edgy 3 20
meh 11 0
FAKE NEWS 8 24
cool story bro 3 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 8
Whatever shit you posted didn't load 0 1
Yes 41 25
No 6 0
STOP! posting 0 0
Rage 6 18
:( 2 0
Despair 32 36
Thanks! 7 4
Prestigious 7 16
Salute 18 19
Makes you think... 5 0
Interesting 9 0
Informative 120 73
[citation needed] 22 15
Friendly 9 24
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 5 0
Bro, do you even lift? 2 0
When words are not enough 8 8
Useful 2 0
Slam dunk! 8 0
Fabulously Optimistic 42 15
Creative 0 12
butthurt 17 33
Racist 3 42
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 0 1
"It was Aliens" 1 7
sheeple 6 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 1 0
cuck 15 4
it is a mystery 22 15
Old 2 15
/facepalm/ 3 0
honk honk! 2 0
M'lady 5 0
Bad Spelling 8 3
WTF am I reading 8 12
Nuke it from orbit 2 0
retadred 30 78
Shit 10 48
quality shit 3 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 1 0
Excited! 9 18
(autism) 0 0
Doggy 3 3
Kitty 0 0
what? 0 0
Hoo 1 0
popamole 1 0
Balanced 18 39
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 3 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 3 0
Disgusting! 0 0
You're Fired! 2 0
:M 7 5
M: 0 0
7e7e7 0 0

Flou

Learned

Flou was last seen:
Viewing forum list, Sep 23, 2019 at 9:17 PM
    1. fantadomat
      fantadomat
      You are really butthurt :)
      We could keep this shit forever and cluther each others alerts or we could just stop rating each other for different opinions?
      1. View previous comments...
      2. Bocian
        Bocian
        holy shit get a room you two
        Nov 7, 2018
      3. Flou
        Flou
        We had a room and then you barged in like a vandal.
        Nov 7, 2018
      4. fantadomat
        fantadomat
        Can we use yours ?
        Nov 7, 2018
    2. fantadomat
      fantadomat
      Hahahaha are you a little butthurt faggot :),100,000 copies hahahahahahahahahahaha.
      1. View previous comments...
      2. fantadomat
        fantadomat
        Yeah,those two were the last good bioware games,after that is vomit. I to enjoyed them for what they are.
        For Indiana....i am very sceptical. They simply lack capable writers as shown in their last 3 games. And this is the most important thing that a new IP needs. The writers come up with the world and fill it with originality. I do want it to be good,but i don't believe it will be.
        Nov 7, 2018
      3. Flou
        Flou
        Isn't Boyarsky a capable writer? They did hire that one good ex-BioWare writer as well.
        It's too bad Scokel isn't writing on the game, he has done well. The rest or at least some of them could benefit from a different setting (other than fantasy) and a different project director as well.
        Nov 7, 2018
      4. fantadomat
        fantadomat
        He is,i do have some small hopes. But i am also afraid that he will be just another CRPG legend going down the drain line Brian Fargo. We will see how good the game will come out. If it is the one that wrote ME1&2 i will be interested. Those game have interesting main story/mystery but the third one shit all over it.
        Nov 7, 2018
  • Loading...
  • Loading...

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)