Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Fowyr
Last Activity:
Oct 22, 2018 at 1:17 AM
Joined:
Mar 29, 2009
Parrots:
5,857
Kodex Kool Kredits:
2,651
Positive ratings received:
30
Neutral ratings received:
151
Negative ratings received:
71

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 1 2
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 43 43
hopw roewur ne 159 276
Brofist 5,191 8,402
Goldfist 1 28
gimme dem dolla bills 1 0
nice 20 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 1 0
Funny 628 2,059
not sure if serious 3 0
rolleyes 1 0
Agree 354 842
Disagree 29 33
incline 99 101
decline 10 27
Edgy 28 6
meh 5 0
FAKE NEWS 7 30
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 10 1
Whatever shit you posted didn't load 1 0
Yes 38 41
No 5 0
STOP! posting 3 0
Rage 25 81
:( 1 0
Despair 43 99
Thanks! 30 10
Prestigious 139 23
Salute 116 98
Makes you think... 4 0
Interesting 11 9
Informative 144 205
[citation needed] 15 16
Friendly 48 18
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 2 0
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 6 2
Useful 4 1
Fabulously Optimistic 66 14
Creative 13 7
butthurt 20 103
Racist 68 2
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 7 3
"It was Aliens" 10 1
sheeple 4 44
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 5 114
it is a mystery 12 4
Old 13 4
/facepalm/ 0 0
M'lady 2 4
Bad Spelling 8 9
WTF am I reading 75 108
Nuke it from orbit 17 0
retadred 50 455
Shit 39 149
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 1 0
Equip the Ring 2 0
Excited! 24 40
(autism) 0 0
Doggy 14 4
Kitty 2 0
what? 1 0
Hoo 1 0
popamole 0 0
Balanced 13 7
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 3 2
Yuge! 4 1
Best Deal! 11 3
WTF!? 3 2
Love! 0 0
Build the Wall! 11 12
Win! 1 1
Yes! 18 11
Disgusting! 19 40
You're Fired! 1 12
:M 29 14
M: 0 0
Gender:
Mudcrab

Fowyr

Arcane, Mudcrab

Fowyr was last seen:
Viewing thread RPG Codex Review: Grimoire - The Real Official Review, Oct 22, 2018 at 1:17 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)