Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
HeatEXTEND
Last Activity:
Nov 14, 2019 at 6:52 PM
Joined:
Feb 12, 2017
Messages:
2,216
Kodex Kool Kredits:
181
Positive ratings received:
89
Neutral ratings received:
341
Negative ratings received:
26

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 1
Participation Award 17 212
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 64 95
hopw roewur ne 45 102
Brofist 737 593
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 11 2
nice 34 26
thumbs down 3 0
Up Yours 3 1
Cheers!! 14 4
Funny 694 1,505
not sure if serious 11 7
rolleyes 9 1
Agree 691 628
Disagree 103 136
incline 103 361
decline 28 100
Edgy 35 25
meh 19 5
FAKE NEWS 15 58
cool story bro 5 5
I found this text to be too long and as such I didn't read it 8 50
Whatever shit you posted didn't load 5 24
Yes 150 324
No 25 4
STOP! posting 4 1
Rage 38 123
:( 1 1
Despair 99 187
Thanks! 23 39
Prestigious 76 136
Salute 72 165
Makes you think... 12 16
Interesting 9 0
Informative 64 272
[citation needed] 21 132
Friendly 138 179
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 10 19
Bro, do you even lift? 6 0
When words are not enough 19 206
Useful 4 0
Slam dunk! 1 1
Fabulously Optimistic 36 171
Creative 15 42
butthurt 60 32
Racist 19 63
Absolutely Haram 3 0
Deus Vult 4 0
"It was Aliens" 22 44
sheeple 4 6
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 2 6
cuck 18 33
it is a mystery 59 104
Old 31 51
/facepalm/ 0 0
honk honk! 23 52
M'lady 17 0
Bad Spelling 23 7
WTF am I reading 40 133
Nuke it from orbit 14 7
retadred 125 45
Shit 77 99
quality shit 2 0
Slurp this person's delicious asshole 4 1
Heresy 5 2
Equip the Ring 4 5
Excited! 49 231
(autism) 2 3
Doggy 29 68
Kitty 11 0
what? 15 4
Hoo 3 1
popamole 3 2
Balanced 34 119
PIRACY IS WRONG 1 1
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 1 5
WTF!? 2 0
Love! 1 0
Build the Wall! 2 1
Win! 0 1
Yes! 5 0
Disgusting! 1 0
You're Fired! 2 0
:M 45 93
M: 2 0
7e7e7 0 0

Stalking 1

  1. LAO

Stalkers 1

Gender:
Male
Location:
Nedderlent

HeatEXTEND

Cipher, Male, from Nedderlent

http://www.dustloop.com/wiki/images/thumb/4/4d/GGAC_Potemkin_623H.png/175px-GGAC_Potemkin_623H.png about that far :p] Mar 19, 2017

HeatEXTEND was last seen:
Nov 14, 2019 at 6:52 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)