Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Higher Game
Last Activity:
Jan 16, 2019 at 2:33 AM
Joined:
Apr 14, 2005
Parrots:
11,969
Kodex Kool Kredits:
585
Positive ratings received:
76
Neutral ratings received:
789
Negative ratings received:
110

Post Ratings

Received: Given:
Merry Christmas! 18 41
Participation Award 91 47
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 143 131
hopw roewur ne 252 518
Brofist 9,875 7,633
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 21 54
nice 34 39
thumbs down 3 4
Up Yours 1 3
Cheers!! 13 87
Funny 1,143 2,764
not sure if serious 3 16
rolleyes 11 0
Agree 511 1,106
Disagree 87 48
incline 180 331
decline 163 230
Edgy 32 369
meh 36 17
FAKE NEWS 59 95
cool story bro 3 13
I found this text to be too long and as such I didn't read it 20 23
Whatever shit you posted didn't load 10 3
Yes 59 295
No 10 33
STOP! posting 2 2
Rage 139 339
:( 9 21
Despair 255 616
Thanks! 11 15
Prestigious 133 474
Salute 204 446
Makes you think... 70 53
Interesting 78 116
Informative 329 605
[citation needed] 50 61
Friendly 40 411
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 2 121
Bro, do you even lift? 8 102
When words are not enough 6 41
Useful 0 4
Slam dunk! 4 5
Fabulously Optimistic 89 330
Creative 93 348
butthurt 50 81
Racist 105 121
Absolutely Haram 8 49
Deus Vult 86 182
"It was Aliens" 110 497
sheeple 13 59
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 2 13
cuck 36 167
it is a mystery 61 115
Old 27 90
/facepalm/ 1 0
M'lady 16 118
Bad Spelling 8 6
WTF am I reading 130 202
Nuke it from orbit 57 126
retadred 182 34
Shit 97 157
quality shit 2 37
Slurp this person's delicious asshole 1 3
Heresy 13 30
Equip the Ring 0 44
Excited! 41 269
(autism) 5 64
Doggy 14 24
Kitty 5 6
what? 15 9
Hoo 7 10
popamole 1 0
Balanced 42 157
PIRACY IS WRONG 2 11
covfefe 16 3
Yuge! 8 3
Best Deal! 18 8
WTF!? 34 0
Love! 8 1
Build the Wall! 153 23
Win! 9 1
Yes! 91 2
Disgusting! 140 6
You're Fired! 19 3
:M 44 22
M: 1 0
Location:
Female Anus
Occupation:
Inspector

Higher Game

Arcane, from Female Anus

Higher Game was last seen:
Viewing thread, Jan 16, 2019 at 2:33 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)