Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Infinitron
Last Activity:
Apr 2, 2020 at 1:50 AM
Joined:
Jan 28, 2011
Messages:
81,956
Kodex Kool Kredits:
3,841
Positive ratings received:
3,151
Neutral ratings received:
13,956
Negative ratings received:
1,411

Post Ratings

Received: Given:
Button 44 33
Participation Award 935 325
'k 62 75
Acknowledge this user's Agenda 3,822 1,253
hopw roewur ne 3,929 948
Brofist 94,607 45,042
Goldfist 15 0
gimme dem dolla bills 675 86
nice 875 12
thumbs down 143 1
Up Yours 138 1
Cheers!! 211 37
Funny 25,957 3,357
not sure if serious 298 12
rolleyes 302 163
Agree 10,876 16
Disagree 1,035 611
incline 11,094 353
decline 4,334 280
Edgy 171 788
meh 1,581 253
FAKE NEWS 1,875 455
cool story bro 166 73
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1,231 76
Whatever shit you posted didn't load 483 72
Yes 1,479 803
No 300 343
STOP! posting 268 161
Rage 1,479 23
:( 124 0
Despair 2,763 27
Thanks! 1,796 26
Prestigious 1,232 200
Salute 4,534 531
Makes you think... 721 192
Interesting 1,758 53
Informative 12,490 508
[citation needed] 1,256 994
Friendly 2,466 38
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 406 152
Bro, do you even lift? 57 176
How DARE you!?? 16 0
When words are not enough 516 44
Okily Dokily! 22 2
Useful 38 0
Slam dunk! 98 26
Fabulously Optimistic 1,912 1,381
Creative 470 1,016
butthurt 686 550
Racist 1,000 909
Absolutely Haram 100 47
Deus Vult 408 13
"It was Aliens" 919 569
sheeple 187 127
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 73 28
cuck 825 50
it is a mystery 1,835 624
Old 759 2,581
/facepalm/ 360 99
honk honk! 721 45
M'lady 144 206
Bad Spelling 243 109
WTF am I reading 2,363 341
Nuke it from orbit 819 47
retadred 1,226 450
Shit 2,490 896
quality shit 31 12
Slurp this person's delicious asshole 36 17
Heresy 94 18
Equip the Ring 28 6
Excited! 3,317 18
(autism) 141 453
Doggy 928 468
Kitty 123 12
what? 262 307
Hoo 245 27
That's an Elephant 31 0
popamole 167 164
Balanced 1,600 163
PIRACY IS WRONG 63 88
covfefe 545 44
Yuge! 341 22
Best Deal! 459 9
WTF!? 146 526
Love! 125 0
Build the Wall! 2,972 26
Win! 207 11
Yes! 386 41
Disgusting! 715 4
You're Fired! 260 106
:M 1,625 890
M: 42 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Birthday:
April 13

Infinitron

I post news, Male

Infinitron was last seen:
Apr 2, 2020 at 1:50 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)