Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Jacob
Last Activity:
Feb 21, 2020 at 3:22 AM
Joined:
Dec 24, 2015
Messages:
2,847
Kodex Kool Kredits:
349
Positive ratings received:
184
Neutral ratings received:
1,067
Negative ratings received:
136

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 24
Participation Award 109 118
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 159 698
hopw roewur ne 133 315
Brofist 2,000 3,923
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 9 12
nice 85 103
thumbs down 3 46
Up Yours 22 14
Cheers!! 34 64
Funny 1,338 2,578
not sure if serious 35 13
rolleyes 24 20
Agree 786 2,030
Disagree 150 266
incline 180 595
decline 105 93
Edgy 55 107
meh 38 45
FAKE NEWS 103 129
cool story bro 22 49
I found this text to be too long and as such I didn't read it 38 24
Whatever shit you posted didn't load 10 27
Yes 286 225
No 98 26
STOP! posting 21 126
Rage 45 41
:( 13 27
Despair 148 344
Thanks! 43 220
Prestigious 123 470
Salute 91 328
Makes you think... 93 73
Interesting 43 88
Informative 233 1,074
[citation needed] 133 267
Friendly 402 1,598
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 46 10
Bro, do you even lift? 15 41
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 43 17
Okily Dokily! 0 1
Useful 4 7
Slam dunk! 8 39
Fabulously Optimistic 146 221
Creative 57 222
butthurt 55 226
Racist 112 134
Absolutely Haram 49 3
Deus Vult 45 34
"It was Aliens" 61 31
sheeple 14 71
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 6 6
cuck 79 270
it is a mystery 234 82
Old 61 157
/facepalm/ 9 24
honk honk! 22 14
M'lady 34 60
Bad Spelling 112 76
WTF am I reading 128 365
Nuke it from orbit 28 19
retadred 192 458
Shit 197 451
quality shit 10 59
Slurp this person's delicious asshole 9 4
Heresy 25 11
Equip the Ring 9 27
Excited! 116 294
(autism) 14 59
Doggy 111 29
Kitty 28 24
what? 34 11
Hoo 23 11
That's an Elephant 1 8
popamole 21 51
Balanced 118 97
PIRACY IS WRONG 8 24
covfefe 5 9
Yuge! 5 4
Best Deal! 12 7
WTF!? 5 6
Love! 2 2
Build the Wall! 20 20
Win! 5 1
Yes! 13 4
Disgusting! 18 14
You're Fired! 11 15
:M 100 146
M: 4 0
7e7e7 0 0
Gender:
Female
Location:
City

Jacob

Hey, it's me, I, Female, from City

online friends are basically pen pals of the digital age. Feb 15, 2020 at 6:15 PM

Jacob was last seen:
Viewing forum list, Feb 21, 2020 at 3:22 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)