Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
JarlFrank
Last Activity:
Nov 21, 2019 at 11:04 PM
Joined:
Jan 4, 2007
Messages:
24,054
Kodex Kool Kredits:
2,452
Positive ratings received:
446
Neutral ratings received:
1,604
Negative ratings received:
396

Post Ratings

Received: Given:
Button 5 2
Participation Award 58 38
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 569 72
hopw roewur ne 579 764
Brofist 25,732 24,909
Goldfist 13 5
gimme dem dolla bills 62 16
nice 179 308
thumbs down 2 0
Up Yours 17 11
Cheers!! 83 34
Funny 4,422 6,544
not sure if serious 24 23
rolleyes 26 16
Agree 4,186 5,109
Disagree 348 265
incline 710 1,406
decline 169 281
Edgy 67 16
meh 57 21
FAKE NEWS 126 48
cool story bro 25 5
I found this text to be too long and as such I didn't read it 76 6
Whatever shit you posted didn't load 27 9
Yes 673 678
No 71 103
STOP! posting 23 4
Rage 111 141
:( 21 3
Despair 613 614
Thanks! 165 81
Prestigious 621 533
Salute 862 957
Makes you think... 118 50
Interesting 101 23
Informative 747 480
[citation needed] 166 34
Friendly 788 543
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 59 30
Bro, do you even lift? 7 6
When words are not enough 60 3
Useful 4 1
Slam dunk! 4 1
Fabulously Optimistic 256 43
Creative 137 66
butthurt 67 35
Racist 371 11
Absolutely Haram 27 5
Deus Vult 28 42
"It was Aliens" 74 16
sheeple 16 11
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 3 28
cuck 178 77
it is a mystery 279 139
Old 154 29
/facepalm/ 20 20
honk honk! 62 189
M'lady 41 11
Bad Spelling 37 27
WTF am I reading 242 660
Nuke it from orbit 54 103
retadred 131 289
Shit 163 85
quality shit 8 7
Slurp this person's delicious asshole 9 0
Heresy 17 8
Equip the Ring 6 1
Excited! 342 2
(autism) 20 11
Doggy 210 79
Kitty 24 32
what? 27 33
Hoo 10 0
popamole 5 0
Balanced 196 12
PIRACY IS WRONG 20 0
covfefe 15 0
Yuge! 10 0
Best Deal! 8 0
WTF!? 10 0
Love! 6 0
Build the Wall! 19 0
Win! 8 0
Yes! 17 0
Disgusting! 20 0
You're Fired! 9 0
:M 219 19
M: 5 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Birthday:
Aug 1, 1988 (Age: 31)
Location:
Secret Lab of the Warrior-Magus of Esoteric RPGism
Occupation:
Some game design stuff IDK

JarlFrank

I like Thief THIS much, Male, 31, from Secret Lab of the Warrior-Magus of Esoteric RPGism

Guys learn to use PMs (or, as they're now called, "conversations") if you have requests instead of spamming my profile. Feb 8, 2012

JarlFrank was last seen:
Nov 21, 2019 at 11:04 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)