Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Jick Magger
Joined:
Dec 7, 2010
Messages:
5,634
Kodex Kool Kredits:
1,404
Positive ratings received:
46
Neutral ratings received:
73
Negative ratings received:
24

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 1 4
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 45 15
hopw roewur ne 29 23
Brofist 11,318 6,403
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 1 0
nice 8 0
thumbs down 0 1
Up Yours 1 0
Cheers!! 1 1
Funny 613 235
not sure if serious 0 0
rolleyes 0 0
Agree 535 246
Disagree 33 18
incline 33 17
decline 19 7
Edgy 5 16
meh 13 7
FAKE NEWS 4 3
cool story bro 12 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 1
Whatever shit you posted didn't load 4 0
Yes 12 1
No 0 1
STOP! posting 0 0
Rage 21 12
:( 1 0
Despair 47 43
Thanks! 17 13
Prestigious 28 11
Salute 88 42
Makes you think... 4 0
Interesting 38 10
Informative 221 27
[citation needed] 20 6
Friendly 43 31
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 0 0
Useful 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 47 5
Creative 26 0
butthurt 8 28
Racist 24 21
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 1 1
"It was Aliens" 11 3
sheeple 1 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 1 0
cuck 3 30
it is a mystery 18 9
Old 14 12
/facepalm/ 1 0
honk honk! 0 0
M'lady 1 2
Bad Spelling 3 5
WTF am I reading 24 12
Nuke it from orbit 0 0
retadred 11 46
Shit 5 18
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 1
Excited! 8 15
(autism) 0 0
Doggy 43 11
Kitty 0 0
what? 1 0
Hoo 3 0
popamole 0 0
Balanced 8 1
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 3 0
Yuge! 3 0
Best Deal! 1 0
WTF!? 3 0
Love! 2 0
Build the Wall! 3 0
Win! 1 0
Yes! 5 0
Disgusting! 3 0
You're Fired! 0 0
:M 30 16
M: 0 0
Location:
New Zealand

Jick Magger

Arcane, from New Zealand

Isn't this where Sep 26, 2016


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)