Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Jugashvili
Joined:
Aug 20, 2013
Messages:
1,743
Kodex Kool Kredits:
1,254
Positive ratings received:
87
Neutral ratings received:
270
Negative ratings received:
61

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 16 10
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 47 15
hopw roewur ne 76 60
Brofist 4,627 923
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 2 1
nice 32 36
thumbs down 0 0
Up Yours 2 0
Cheers!! 12 5
Funny 1,118 233
not sure if serious 3 5
rolleyes 5 6
Agree 258 158
Disagree 28 11
incline 25 18
decline 14 8
Edgy 7 9
meh 12 2
FAKE NEWS 12 12
cool story bro 3 5
I found this text to be too long and as such I didn't read it 7 0
Whatever shit you posted didn't load 1 1
Yes 46 22
No 9 2
STOP! posting 3 7
Rage 11 0
:( 4 2
Despair 78 5
Thanks! 13 3
Prestigious 81 43
Salute 85 23
Makes you think... 22 10
Interesting 21 2
Informative 119 7
[citation needed] 25 2
Friendly 48 9
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 8 2
Bro, do you even lift? 2 0
When words are not enough 2 2
Useful 0 2
Slam dunk! 1 0
Fabulously Optimistic 39 12
Creative 58 10
butthurt 58 22
Racist 58 3
Absolutely Haram 2 2
Deus Vult 2 5
"It was Aliens" 20 3
sheeple 1 1
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 3 6
cuck 8 19
it is a mystery 44 4
Old 5 4
/facepalm/ 1 0
honk honk! 35 11
M'lady 8 22
Bad Spelling 17 7
WTF am I reading 14 2
Nuke it from orbit 12 8
retadred 24 67
Shit 89 13
quality shit 1 1
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 1 3
Equip the Ring 1 1
Excited! 14 1
(autism) 3 12
Doggy 12 2
Kitty 1 20
what? 3 4
Hoo 1 32
popamole 1 1
Balanced 13 3
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 10 3
Yuge! 14 3
Best Deal! 4 6
WTF!? 0 1
Love! 7 2
Build the Wall! 12 2
Win! 4 0
Yes! 32 5
Disgusting! 27 8
You're Fired! 4 1
:M 26 5
M: 0 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Birthday:
Dec 18, 1920 (Age: 98)
Location:
Georgia, Asia
Occupation:
管官的官

Jugashvili

管官的官, Male, 98, from Georgia, Asia

Unpopular opinion: if your language needs more than four diacritics, you should consider changing alphabets. Oct 26, 2019


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)