Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Kalarion
Last Activity:
Oct 17, 2018 at 7:38 PM
Joined:
Jan 30, 2015
Parrots:
170
Kodex Kool Kredits:
59
Positive ratings received:
5
Neutral ratings received:
23
Negative ratings received:
34

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 1 61
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 5 658
hopw roewur ne 8 3,015
Brofist 216 8,824
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 160
nice 0 74
thumbs down 0 0
Up Yours 0 2
Cheers!! 1 78
Funny 62 11,492
not sure if serious 0 965
rolleyes 0 87
Agree 45 2,775
Disagree 1 400
incline 8 1,515
decline 3 72
Edgy 1 234
meh 2 130
FAKE NEWS 0 255
cool story bro 2 136
I found this text to be too long and as such I didn't read it 15 1,428
Whatever shit you posted didn't load 0 180
Yes 3 2,749
No 0 95
STOP! posting 32 206
Rage 3 277
:( 0 33
Despair 2 6,570
Thanks! 4 22
Prestigious 5 2,782
Salute 59 1,474
Makes you think... 1 815
Interesting 2 188
Informative 38 1,759
[citation needed] 2 979
Friendly 15 4,437
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 151
Bro, do you even lift? 0 65
When words are not enough 0 8
Useful 0 1
Fabulously Optimistic 4 678
Creative 0 57
butthurt 10 979
Racist 2 1,005
Absolutely Haram 0 80
Deus Vult 0 1,216
"It was Aliens" 2 438
sheeple 0 43
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 12
cuck 14 117
it is a mystery 9 509
Old 0 596
/facepalm/ 0 5
M'lady 0 298
Bad Spelling 9 2,457
WTF am I reading 7 3,959
Nuke it from orbit 0 197
retadred 21 1,687
Shit 160 1,173
quality shit 0 37
Slurp this person's delicious asshole 0 12
Heresy 0 277
Equip the Ring 1 16
Excited! 1 719
(autism) 0 54
Doggy 2 832
Kitty 0 116
what? 0 15
Hoo 0 46
popamole 0 8
Balanced 1 274
PIRACY IS WRONG 0 27
covfefe 2 63
Yuge! 0 14
Best Deal! 0 24
WTF!? 0 6
Love! 1 15
Build the Wall! 3 38
Win! 1 6
Yes! 10 24
Disgusting! 0 16
You're Fired! 0 1
:M 4 463
M: 0 0
Location:
San Antonio, TX
Occupation:
Apprentice Machinist

Kalarion

Learned, from San Antonio, TX

Kalarion was last seen:
Oct 17, 2018 at 7:38 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)