Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Kalarion
Last Activity:
Oct 19, 2019 at 5:03 AM
Joined:
Jan 30, 2015
Messages:
256
Kodex Kool Kredits:
81
Positive ratings received:
6
Neutral ratings received:
59
Negative ratings received:
40

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 37
Participation Award 3 99
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 7 896
hopw roewur ne 9 3,870
Brofist 401 14,983
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 1 575
nice 2 1,400
thumbs down 1 3
Up Yours 2 6
Cheers!! 2 268
Funny 70 16,645
not sure if serious 0 1,781
rolleyes 0 344
Agree 73 3,647
Disagree 5 464
incline 17 2,083
decline 6 85
Edgy 2 306
meh 2 989
FAKE NEWS 3 299
cool story bro 4 891
I found this text to be too long and as such I didn't read it 39 1,852
Whatever shit you posted didn't load 0 320
Yes 14 4,593
No 1 204
STOP! posting 37 429
Rage 3 583
:( 0 52
Despair 4 10,141
Thanks! 9 29
Prestigious 7 3,743
Salute 70 3,023
Makes you think... 4 2,220
Interesting 4 605
Informative 59 1,887
[citation needed] 2 1,192
Friendly 26 7,130
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 548
Bro, do you even lift? 0 95
When words are not enough 0 12
Useful 0 7
Slam dunk! 0 24
Fabulously Optimistic 5 1,126
Creative 0 74
butthurt 15 1,577
Racist 2 1,394
Absolutely Haram 0 127
Deus Vult 7 1,878
"It was Aliens" 2 1,052
sheeple 0 78
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 348
cuck 15 171
it is a mystery 11 579
Old 0 762
/facepalm/ 0 917
honk honk! 0 1,344
M'lady 0 635
Bad Spelling 23 3,332
WTF am I reading 8 5,258
Nuke it from orbit 0 311
retadred 28 1,882
Shit 162 1,336
quality shit 0 119
Slurp this person's delicious asshole 0 46
Heresy 0 726
Equip the Ring 1 64
Excited! 1 1,513
(autism) 9 90
Doggy 2 1,084
Kitty 0 308
what? 0 181
Hoo 0 71
popamole 0 22
Balanced 3 380
PIRACY IS WRONG 0 58
covfefe 2 170
Yuge! 2 32
Best Deal! 0 49
WTF!? 0 8
Love! 1 38
Build the Wall! 4 335
Win! 1 10
Yes! 12 40
Disgusting! 0 23
You're Fired! 0 4
:M 4 698
M: 0 0
7e7e7 0 0
Location:
San Antonio, TX
Occupation:
Cyber Warrior

Kalarion

Savant, from San Antonio, TX

Kalarion was last seen:
Oct 19, 2019 at 5:03 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)