Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Lhynn
Last Activity:
Nov 18, 2018 at 5:57 PM
Joined:
Aug 28, 2013
Parrots:
8,014
Kodex Kool Kredits:
694
Positive ratings received:
130
Neutral ratings received:
469
Negative ratings received:
84

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 16 87
'k 11 0
Acknowledge this user's Agenda 154 446
hopw roewur ne 56 713
Brofist 8,249 13,222
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 5 0
nice 20 0
thumbs down 2 0
Up Yours 3 0
Cheers!! 10 0
Funny 1,175 10,102
not sure if serious 7 0
rolleyes 7 0
Agree 1,847 5,680
Disagree 239 449
incline 109 1,432
decline 35 83
Edgy 66 14
meh 52 55
FAKE NEWS 21 425
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 13 38
Whatever shit you posted didn't load 6 50
Yes 108 211
No 19 3
STOP! posting 1 0
Rage 46 151
:( 2 0
Despair 96 238
Thanks! 41 136
Prestigious 87 197
Salute 163 684
Makes you think... 13 0
Interesting 33 54
Informative 220 807
[citation needed] 80 265
Friendly 194 688
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 2 0
Bro, do you even lift? 12 0
When words are not enough 23 21
Useful 1 0
Fabulously Optimistic 111 233
Creative 23 48
butthurt 198 659
Racist 81 105
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 12 26
"It was Aliens" 18 9
sheeple 6 42
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 1 0
cuck 30 409
it is a mystery 73 491
Old 17 144
/facepalm/ 1 0
M'lady 7 24
Bad Spelling 56 135
WTF am I reading 78 122
Nuke it from orbit 2 5
retadred 311 1,062
Shit 132 892
quality shit 4 0
Slurp this person's delicious asshole 6 0
Heresy 1 0
Equip the Ring 4 2
Excited! 42 353
(autism) 4 0
Doggy 31 177
Kitty 6 0
what? 15 0
Hoo 5 0
popamole 2 0
Balanced 51 129
PIRACY IS WRONG 1 0
covfefe 41 79
Yuge! 11 11
Best Deal! 9 21
WTF!? 14 0
Love! 4 0
Build the Wall! 28 13
Win! 9 1
Yes! 90 5
Disgusting! 12 3
You're Fired! 8 2
:M 107 143
M: 3 0
Gender:
Mudcrab
Birthday:
Jan 25, 1985 (Age: 33)

Lhynn

Arcane, Mudcrab, 33

Lhynn was last seen:
Viewing forum list, Nov 18, 2018 at 5:57 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)