Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Lyric Suite
Last Activity:
Apr 21, 2019 at 6:32 PM
Joined:
Mar 23, 2006
Messages:
37,278
Kodex Kool Kredits:
3,711
Positive ratings received:
531
Neutral ratings received:
5,518
Negative ratings received:
557

Post Ratings

Received: Given:
Button 15 0
Participation Award 199 9
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 1,101 4
hopw roewur ne 930 201
Brofist 54,810 98
Goldfist 7 0
gimme dem dolla bills 76 0
nice 325 4
thumbs down 2 0
Up Yours 31 13
Cheers!! 98 0
Funny 11,382 273
not sure if serious 77 8
rolleyes 58 38
Agree 15,021 57
Disagree 767 48
incline 932 83
decline 404 60
Edgy 197 3
meh 152 33
FAKE NEWS 305 44
cool story bro 30 4
I found this text to be too long and as such I didn't read it 198 15
Whatever shit you posted didn't load 59 7
Yes 1,488 1
No 126 19
STOP! posting 18 9
Rage 531 21
:( 51 0
Despair 1,510 17
Thanks! 233 3
Prestigious 1,179 9
Salute 1,137 123
Makes you think... 387 11
Interesting 429 0
Informative 1,677 4
[citation needed] 428 22
Friendly 625 2
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 58 0
Bro, do you even lift? 39 3
When words are not enough 105 0
Useful 7 0
Slam dunk! 17 0
Fabulously Optimistic 609 19
Creative 208 20
butthurt 464 43
Racist 537 7
Absolutely Haram 41 1
Deus Vult 615 32
"It was Aliens" 655 29
sheeple 68 5
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 19 8
cuck 227 115
it is a mystery 1,188 4
Old 266 74
/facepalm/ 61 9
M'lady 99 5
Bad Spelling 258 2
WTF am I reading 490 133
Nuke it from orbit 205 13
retadred 1,455 297
Shit 440 216
quality shit 11 3
Slurp this person's delicious asshole 16 1
Heresy 89 2
Equip the Ring 10 0
Excited! 245 4
(autism) 57 5
Doggy 188 5
Kitty 49 3
what? 59 21
Hoo 29 2
popamole 8 0
Balanced 487 5
PIRACY IS WRONG 3 0
covfefe 193 6
Yuge! 138 10
Best Deal! 165 11
WTF!? 68 4
Love! 38 0
Build the Wall! 486 7
Win! 77 4
Yes! 718 3
Disgusting! 394 18
You're Fired! 67 4
:M 357 5
M: 8 0

Lyric Suite

Converting to Islam

There you go. May 18, 2015

Lyric Suite was last seen:
Apr 21, 2019 at 6:32 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)