Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Lyric Suite
Last Activity:
Dec 17, 2018 at 6:24 PM
Joined:
Mar 23, 2006
Parrots:
35,315
Kodex Kool Kredits:
3,711
Positive ratings received:
440
Neutral ratings received:
4,361
Negative ratings received:
485

Post Ratings

Received: Given:
Merry Christmas! 39 0
Participation Award 71 9
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 993 4
hopw roewur ne 780 195
Brofist 52,458 97
Goldfist 7 0
gimme dem dolla bills 63 0
nice 266 3
thumbs down 1 0
Up Yours 15 11
Cheers!! 80 0
Funny 10,128 266
not sure if serious 39 6
rolleyes 36 31
Agree 13,501 57
Disagree 697 45
incline 826 83
decline 354 59
Edgy 174 3
meh 123 30
FAKE NEWS 237 40
cool story bro 7 1
I found this text to be too long and as such I didn't read it 169 12
Whatever shit you posted didn't load 48 3
Yes 1,178 1
No 76 11
STOP! posting 5 6
Rage 456 21
:( 37 0
Despair 1,228 16
Thanks! 218 3
Prestigious 1,054 9
Salute 1,079 118
Makes you think... 249 11
Interesting 363 0
Informative 1,424 4
[citation needed] 379 22
Friendly 533 2
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 37 0
Bro, do you even lift? 32 3
When words are not enough 78 0
Useful 6 0
Slam dunk! 2 0
Fabulously Optimistic 543 19
Creative 196 20
butthurt 410 41
Racist 479 7
Absolutely Haram 23 1
Deus Vult 513 29
"It was Aliens" 550 27
sheeple 60 5
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 2 3
cuck 174 111
it is a mystery 1,049 4
Old 243 66
/facepalm/ 8 1
M'lady 77 4
Bad Spelling 229 2
WTF am I reading 397 125
Nuke it from orbit 142 9
retadred 1,251 282
Shit 391 213
quality shit 6 3
Slurp this person's delicious asshole 15 1
Heresy 55 1
Equip the Ring 7 0
Excited! 217 4
(autism) 49 5
Doggy 148 4
Kitty 23 3
what? 34 14
Hoo 22 1
popamole 6 0
Balanced 400 4
PIRACY IS WRONG 3 0
covfefe 172 6
Yuge! 107 10
Best Deal! 143 11
WTF!? 57 4
Love! 35 0
Build the Wall! 430 7
Win! 71 4
Yes! 676 3
Disgusting! 348 18
You're Fired! 61 4
:M 314 5
M: 7 0

Lyric Suite

Arcane

There you go. May 18, 2015

Lyric Suite was last seen:
Viewing forum list, Dec 17, 2018 at 6:24 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)