Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
MadMaxHellfire
Last Activity:
Jan 15, 2019 at 9:59 PM
Joined:
Mar 3, 2010
Parrots:
3,651
Kodex Kool Kredits:
239
Positive ratings received:
48
Neutral ratings received:
246
Negative ratings received:
36

Post Ratings

Received: Given:
Merry Christmas! 7 0
Participation Award 13 7
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 63 9
hopw roewur ne 34 20
Brofist 1,316 670
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 11 0
nice 24 0
thumbs down 1 0
Up Yours 9 0
Cheers!! 18 0
Funny 457 80
not sure if serious 18 0
rolleyes 11 0
Agree 639 149
Disagree 76 81
incline 53 12
decline 34 13
Edgy 21 4
meh 12 5
FAKE NEWS 13 12
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 10 0
Whatever shit you posted didn't load 5 6
Yes 82 10
No 11 0
STOP! posting 4 0
Rage 17 15
:( 11 0
Despair 130 123
Thanks! 12 19
Prestigious 35 18
Salute 83 25
Makes you think... 12 0
Interesting 5 3
Informative 89 20
[citation needed] 38 5
Friendly 88 12
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 1 0
Bro, do you even lift? 5 0
When words are not enough 8 0
Useful 1 0
Slam dunk! 1 0
Fabulously Optimistic 34 14
Creative 21 0
butthurt 40 9
Racist 31 11
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 1 3
"It was Aliens" 16 4
sheeple 3 1
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 14 2
it is a mystery 43 3
Old 19 10
/facepalm/ 10 0
M'lady 4 0
Bad Spelling 95 5
WTF am I reading 57 16
Nuke it from orbit 0 0
retadred 123 163
Shit 43 22
quality shit 2 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 4 0
Equip the Ring 2 0
Excited! 20 17
(autism) 3 0
Doggy 14 3
Kitty 1 0
what? 5 0
Hoo 2 0
popamole 0 0
Balanced 18 3
PIRACY IS WRONG 2 0
covfefe 3 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 1 0
WTF!? 1 0
Love! 0 0
Build the Wall! 1 0
Win! 0 0
Yes! 3 0
Disgusting! 4 0
You're Fired! 5 0
:M 23 9
M: 0 0
Birthday:
May 25, 1980 (Age: 38)
Location:
Italy
Occupation:
None

MadMaxHellfire

Magister, 38, from Italy

MadMaxHellfire was last seen:
Jan 15, 2019 at 9:59 PM
    1. Zombra
      Zombra
      Jesus, man! Just read about your illness. Get well soon and all that!
      1. MadMaxHellfire brofisted this.
      2. MadMaxHellfire
        MadMaxHellfire
        Thank you :* but don't worry, it takes more than two strokes at once to take me out, I actually shocked the doctors with how fast I'm healing. Right after the surgery by blood pressure was 120/70 with 65 bpm and the artery was sealed after a few hours instead of days. I kept telling you people I'm superhuman, you just never believed me u_u now it's scientifically proven.
        Dec 16, 2017
        Zombra brofisted this.
    2. Hoodoo
      Hoodoo
      Are you still into that gay ass wakfu thing?
      1. MadMaxHellfire
        MadMaxHellfire
        nope, the game is solid but it involves too much grind and its tactical combat doesn't help speed things up.
        May 7, 2016
      2. Lhynn
        Lhynn
        grindy as fuck.
        Jul 4, 2016
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    May 25, 1980 (Age: 38)
    Location:
    Italy
    Occupation:
    None

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)