Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
mastroego
Last Activity:
Oct 21, 2018 at 11:39 PM
Joined:
Apr 10, 2013
Parrots:
5,725
Kodex Kool Kredits:
3,345
Positive ratings received:
153
Neutral ratings received:
2,172
Negative ratings received:
154

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 19 92
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 255 1,834
hopw roewur ne 106 331
Brofist 9,383 5,270
Goldfist 8 0
gimme dem dolla bills 11 45
nice 49 164
thumbs down 0 22
Up Yours 6 20
Cheers!! 47 176
Funny 2,487 3,305
not sure if serious 6 125
rolleyes 16 112
Agree 4,327 1,727
Disagree 191 83
incline 419 572
decline 104 59
Edgy 22 36
meh 44 168
FAKE NEWS 52 234
cool story bro 0 24
I found this text to be too long and as such I didn't read it 5 105
Whatever shit you posted didn't load 1 59
Yes 555 758
No 27 95
STOP! posting 1 33
Rage 238 347
:( 6 17
Despair 503 303
Thanks! 46 101
Prestigious 152 317
Salute 456 425
Makes you think... 95 394
Interesting 52 392
Informative 309 491
[citation needed] 60 111
Friendly 290 132
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 10 8
Bro, do you even lift? 6 21
When words are not enough 13 4
Useful 3 97
Fabulously Optimistic 225 252
Creative 50 208
butthurt 80 136
Racist 153 192
Absolutely Haram 6 39
Deus Vult 168 247
"It was Aliens" 116 33
sheeple 25 17
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 4 15
cuck 92 99
it is a mystery 353 324
Old 40 61
/facepalm/ 0 3
M'lady 29 28
Bad Spelling 19 181
WTF am I reading 112 720
Nuke it from orbit 79 425
retadred 172 175
Shit 66 83
quality shit 1 8
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 12 58
Equip the Ring 4 16
Excited! 82 195
(autism) 9 4
Doggy 40 0
Kitty 10 1
what? 4 113
Hoo 5 13
popamole 4 2
Balanced 120 249
PIRACY IS WRONG 3 20
covfefe 95 149
Yuge! 35 118
Best Deal! 126 262
WTF!? 22 178
Love! 30 49
Build the Wall! 385 440
Win! 42 112
Yes! 414 94
Disgusting! 168 528
You're Fired! 21 216
:M 73 23
M: 4 0
Gender:
Mudcrab
Birthday:
Apr 3, 1976 (Age: 42)
Location:
Italy

mastroego

Arcane, Mudcrab, 42, from Italy

mastroego was last seen:
Oct 21, 2018 at 11:39 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)