Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Melcar
Last Activity:
Apr 2, 2020 at 8:46 PM
Joined:
Oct 20, 2008
Messages:
28,064
Kodex Kool Kredits:
860
Positive ratings received:
579
Neutral ratings received:
3,606
Negative ratings received:
313

Post Ratings

Received: Given:
Button 9 0
Participation Award 80 0
'k 2 0
Acknowledge this user's Agenda 672 0
hopw roewur ne 389 0
Brofist 15,151 2
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 91 0
nice 295 0
thumbs down 5 0
Up Yours 29 0
Cheers!! 122 0
Funny 5,634 1
not sure if serious 28 0
rolleyes 31 0
Agree 4,154 0
Disagree 364 1
incline 659 2
decline 284 1
Edgy 133 0
meh 76 0
FAKE NEWS 139 0
cool story bro 32 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 21 0
Whatever shit you posted didn't load 20 0
Yes 1,246 0
No 183 0
STOP! posting 17 0
Rage 223 1
:( 77 0
Despair 868 0
Thanks! 101 0
Prestigious 585 0
Salute 596 0
Makes you think... 165 0
Interesting 93 0
Informative 829 0
[citation needed] 342 0
Friendly 990 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 234 0
Bro, do you even lift? 50 0
How DARE you!?? 14 0
When words are not enough 56 0
Okily Dokily! 7 0
Useful 9 0
Slam dunk! 18 0
Fabulously Optimistic 548 0
Creative 114 1
butthurt 114 0
Racist 291 0
Absolutely Haram 53 0
Deus Vult 148 0
"It was Aliens" 192 0
sheeple 35 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 11 0
cuck 124 0
it is a mystery 662 1
Old 139 0
/facepalm/ 21 0
honk honk! 174 0
M'lady 42 0
Bad Spelling 82 1
WTF am I reading 177 1
Nuke it from orbit 93 0
retadred 99 1
Shit 160 0
quality shit 12 0
Slurp this person's delicious asshole 29 0
Heresy 33 0
Equip the Ring 36 0
Excited! 651 0
(autism) 16 0
Doggy 268 0
Kitty 37 0
what? 20 0
Hoo 22 0
That's an Elephant 6 0
popamole 20 0
Balanced 202 0
PIRACY IS WRONG 15 0
covfefe 106 0
Yuge! 63 0
Best Deal! 131 0
WTF!? 12 0
Love! 15 0
Build the Wall! 137 0
Win! 20 0
Yes! 168 1
Disgusting! 154 0
You're Fired! 37 0
:M 185 0
M: 7 0
7e7e7 1 0
Gender:
Male
Birthday:
Aug 2, 1983 (Age: 36)
Location:
Merida, again
Occupation:
Loser

Melcar

Arcane, Male, 36, from Merida, again

This day is going to be a slow one. FUCK. Sep 23, 2019

Melcar was last seen:
[On Tapatalk]Viewing thread, Apr 2, 2020 at 8:46 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)