Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
mibbles
Last Activity:
Apr 8, 2020 at 10:59 PM
Joined:
Jan 19, 2013
Messages:
304
Kodex Kool Kredits:
127
Positive ratings received:
55
Neutral ratings received:
209
Negative ratings received:
10

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 1
Participation Award 3 3
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 26 3
hopw roewur ne 55 45
Brofist 498 1,090
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 4 11
nice 30 18
thumbs down 0 0
Up Yours 2 0
Cheers!! 10 20
Funny 292 1,606
not sure if serious 4 0
rolleyes 2 4
Agree 79 660
Disagree 4 10
incline 41 204
decline 3 35
Edgy 1 8
meh 1 8
FAKE NEWS 10 5
cool story bro 3 1
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 12
Whatever shit you posted didn't load 1 7
Yes 39 168
No 6 18
STOP! posting 0 1
Rage 9 73
:( 6 5
Despair 29 173
Thanks! 11 34
Prestigious 30 63
Salute 29 177
Makes you think... 7 29
Interesting 5 5
Informative 45 270
[citation needed] 6 13
Friendly 367 1,185
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 11 25
Bro, do you even lift? 1 1
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 7 5
Okily Dokily! 0 3
Useful 0 1
Slam dunk! 1 1
Fabulously Optimistic 22 12
Creative 15 29
butthurt 6 1
Racist 10 1
Absolutely Haram 1 2
Deus Vult 2 7
"It was Aliens" 6 10
sheeple 4 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 3 0
cuck 3 0
it is a mystery 20 40
Old 8 5
/facepalm/ 3 27
honk honk! 1 117
coof 0 2
M'lady 7 3
Bad Spelling 8 8
WTF am I reading 25 128
Nuke it from orbit 1 14
retadred 2 6
Shit 2 8
quality shit 0 5
Slurp this person's delicious asshole 3 0
Heresy 4 2
Equip the Ring 2 0
Excited! 19 27
(autism) 0 1
Doggy 51 60
Kitty 56 79
what? 0 2
Hoo 3 0
That's an Elephant 1 2
popamole 2 0
Balanced 34 12
PIRACY IS WRONG 1 3
covfefe 1 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 4 0
Build the Wall! 10 0
Win! 1 0
Yes! 1 0
Disgusting! 3 0
You're Fired! 0 0
:M 20 35
M: 0 0
7e7e7 1 0
Gender:
Female

mibbles

codex grandma, Female

Dear Codex, so far this year I've only listened to sappy love songs. https://open.spotify.com/playlist/2uXwVcqOWBz50SB5gLgcXE Mar 7, 2020

mibbles was last seen:
Apr 8, 2020 at 10:59 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)