Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Morality Games
Last Activity:
Oct 17, 2018 at 2:05 PM
Joined:
Sep 7, 2013
Parrots:
4,112
Kodex Kool Kredits:
394
Positive ratings received:
51
Neutral ratings received:
209
Negative ratings received:
23

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 5 1
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 123 3
hopw roewur ne 77 4
Brofist 2,398 435
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 7 0
nice 12 1
thumbs down 0 0
Up Yours 6 0
Cheers!! 1 0
Funny 405 42
not sure if serious 7 0
rolleyes 15 0
Agree 966 83
Disagree 160 2
incline 51 11
decline 50 3
Edgy 8 3
meh 30 2
FAKE NEWS 132 26
cool story bro 3 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 30 3
Whatever shit you posted didn't load 1 0
Yes 17 0
No 14 0
STOP! posting 7 0
Rage 17 1
:( 1 0
Despair 82 1
Thanks! 30 2
Prestigious 40 4
Salute 81 21
Makes you think... 7 0
Interesting 50 0
Informative 255 18
[citation needed] 94 2
Friendly 23 2
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 1 0
When words are not enough 1 0
Useful 1 0
Fabulously Optimistic 107 2
Creative 35 32
butthurt 43 6
Racist 16 1
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 1 0
"It was Aliens" 25 2
sheeple 20 1
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 95 2
it is a mystery 36 0
Old 13 0
/facepalm/ 0 0
M'lady 21 0
Bad Spelling 13 0
WTF am I reading 77 2
Nuke it from orbit 2 0
retadred 330 26
Shit 123 14
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 8 0
Equip the Ring 1 1
Excited! 7 0
(autism) 6 0
Doggy 9 2
Kitty 0 0
what? 6 0
Hoo 1 0
popamole 0 0
Balanced 23 0
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 2 0
Best Deal! 3 0
WTF!? 6 0
Love! 1 0
Build the Wall! 16 0
Win! 1 0
Yes! 20 0
Disgusting! 11 0
You're Fired! 45 0
:M 49 3
M: 1 0
Gender:
Mudcrab

Morality Games

Arcane, Mudcrab

Morality Games was last seen:
Oct 17, 2018 at 2:05 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)