Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Mortmal
Last Activity:
May 24, 2019 at 8:22 PM
Joined:
Jun 15, 2009
Messages:
5,135
Kodex Kool Kredits:
410
Positive ratings received:
57
Neutral ratings received:
336
Negative ratings received:
24

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 0
Participation Award 20 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 66 2
hopw roewur ne 66 1
Brofist 3,867 2,207
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 18 0
nice 30 0
thumbs down 1 0
Up Yours 7 0
Cheers!! 9 0
Funny 723 113
not sure if serious 14 0
rolleyes 14 0
Agree 534 223
Disagree 82 8
incline 243 2
decline 53 7
Edgy 18 2
meh 23 1
FAKE NEWS 27 0
cool story bro 6 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 0
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 72 0
No 15 0
STOP! posting 3 0
Rage 33 0
:( 3 0
Despair 154 1
Thanks! 42 2
Prestigious 81 2
Salute 72 6
Makes you think... 18 0
Interesting 24 2
Informative 200 6
[citation needed] 60 2
Friendly 112 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 14 0
Bro, do you even lift? 1 0
When words are not enough 22 0
Useful 1 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 101 1,589
Creative 41 0
butthurt 111 26,158
Racist 20 2
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 5 0
"It was Aliens" 11 0
sheeple 8 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 4 0
cuck 41 0
it is a mystery 50 4
Old 35 1
/facepalm/ 5 0
honk honk! 1 0
M'lady 7 1
Bad Spelling 113 0
WTF am I reading 41 1
Nuke it from orbit 9 0
retadred 116 11,745
Shit 45 2,410
quality shit 4 0
Slurp this person's delicious asshole 3 0
Heresy 3 0
Equip the Ring 2 0
Excited! 75 0
(autism) 6 0
Doggy 87 1
Kitty 15 0
what? 6 0
Hoo 1 0
popamole 2 0
Balanced 33 0
PIRACY IS WRONG 8 0
covfefe 6 0
Yuge! 6 0
Best Deal! 4 0
WTF!? 2 0
Love! 5 0
Build the Wall! 14 0
Win! 3 0
Yes! 9 0
Disgusting! 20 0
You're Fired! 2 0
:M 27 1
M: 0 0

Mortmal

Arcane

cant shoutbox, cant post, stealth ban ? Sep 29, 2016

Mortmal was last seen:
May 24, 2019 at 8:22 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)