Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Naraya
Last Activity:
Mar 30, 2020 at 11:22 AM
Joined:
Oct 19, 2014
Messages:
713
Kodex Kool Kredits:
114
Positive ratings received:
28
Neutral ratings received:
123
Negative ratings received:
12

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 0
Participation Award 18 1
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 30 4
hopw roewur ne 58 2
Brofist 449 434
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 14 0
nice 12 0
thumbs down 1 0
Up Yours 1 0
Cheers!! 4 0
Funny 195 183
not sure if serious 2 0
rolleyes 1 0
Agree 209 479
Disagree 31 62
incline 56 23
decline 77 44
Edgy 5 21
meh 5 2
FAKE NEWS 17 8
cool story bro 5 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 8 1
Whatever shit you posted didn't load 1 0
Yes 43 24
No 5 6
STOP! posting 2 0
Rage 19 8
:( 3 0
Despair 31 18
Thanks! 29 22
Prestigious 16 14
Salute 21 30
Makes you think... 2 0
Interesting 12 1
Informative 70 112
[citation needed] 9 4
Friendly 68 29
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 4 0
Bro, do you even lift? 1 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 5 2
Okily Dokily! 1 0
Useful 1 0
Slam dunk! 1 0
Fabulously Optimistic 30 12
Creative 5 24
butthurt 20 11
Racist 9 3
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 16 2
"It was Aliens" 3 3
sheeple 4 9
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 4 2
it is a mystery 22 21
Old 22 11
/facepalm/ 3 0
honk honk! 9 37
M'lady 0 0
Bad Spelling 2 12
WTF am I reading 45 48
Nuke it from orbit 5 0
retadred 24 23
Shit 26 10
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 1 0
Equip the Ring 1 0
Excited! 15 14
(autism) 0 0
Doggy 8 2
Kitty 0 0
what? 5 0
Hoo 1 0
That's an Elephant 0 0
popamole 4 0
Balanced 6 11
PIRACY IS WRONG 4 0
covfefe 1 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 3 0
Love! 0 0
Build the Wall! 1 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 4 5
You're Fired! 0 0
:M 13 1
M: 0 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Birthday:
Jun 19, 1980 (Age: 39)
Location:
Hyperion

Naraya

Arbiter, Male, 39, from Hyperion

[loading ●●●●○○○] Aug 21, 2018

Naraya was last seen:
Viewing thread Mount & Blade II: Bannerlord - now available on Early Access, Mar 30, 2020 at 11:22 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)