Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Nim
Last Activity:
Dec 10, 2018 at 1:55 PM
Joined:
Oct 22, 2006
Parrots:
356
Kodex Kool Kredits:
158
Positive ratings received:
0
Neutral ratings received:
0
Negative ratings received:
0

Post Ratings

Received: Given:
Merry Christmas! 0 1
Participation Award 0 1
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 0 13
hopw roewur ne 4 30
Brofist 133 1,163
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 0 7
thumbs down 0 0
Up Yours 0 1
Cheers!! 0 5
Funny 0 250
not sure if serious 0 5
rolleyes 0 2
Agree 4 215
Disagree 3 24
incline 0 21
decline 1 14
Edgy 0 2
meh 0 6
FAKE NEWS 0 1
cool story bro 0 3
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 0
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 0 18
No 0 4
STOP! posting 0 23
Rage 0 3
:( 0 0
Despair 1 6
Thanks! 1 5
Prestigious 0 17
Salute 0 54
Makes you think... 0 1
Interesting 0 0
Informative 6 4
[citation needed] 1 8
Friendly 0 3
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 0 2
When words are not enough 0 0
Useful 0 2
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 0 13
Creative 0 6
butthurt 0 9
Racist 0 10
Absolutely Haram 0 2
Deus Vult 0 1
"It was Aliens" 0 7
sheeple 0 2
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 0 42
it is a mystery 0 5
Old 0 8
/facepalm/ 0 0
M'lady 0 5
Bad Spelling 0 7
WTF am I reading 0 11
Nuke it from orbit 0 1
retadred 0 186
Shit 0 41
quality shit 0 2
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 1
Equip the Ring 0 4
Excited! 0 8
(autism) 0 2
Doggy 0 4
Kitty 0 1
what? 0 0
Hoo 0 0
popamole 0 0
Balanced 0 0
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 0 0
You're Fired! 0 0
:M 0 2
M: 0 0

Stalkers 1

Nim

Augur

Nim was last seen:
Viewing thread Path of Exile is a MAJESTIC incline, Dec 10, 2018 at 1:55 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)