Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
OndrejSc
Last Activity:
Dec 17, 2018 at 1:21 PM
Joined:
Apr 1, 2014
Parrots:
2,503
Kodex Kool Kredits:
1,221
Positive ratings received:
168
Neutral ratings received:
1,149
Negative ratings received:
197

Post Ratings

Received: Given:
Merry Christmas! 16 7
Participation Award 29 19
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 141 48
hopw roewur ne 594 187
Brofist 2,180 2,901
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 21 19
nice 154 651
thumbs down 4 1
Up Yours 12 5
Cheers!! 43 53
Funny 2,713 2,708
not sure if serious 11 7
rolleyes 15 10
Agree 391 1,139
Disagree 97 250
incline 338 400
decline 113 65
Edgy 41 44
meh 52 27
FAKE NEWS 70 34
cool story bro 1 5
I found this text to be too long and as such I didn't read it 40 15
Whatever shit you posted didn't load 48 19
Yes 162 113
No 50 119
STOP! posting 27 4
Rage 103 115
:( 10 3
Despair 222 231
Thanks! 77 143
Prestigious 471 263
Salute 301 299
Makes you think... 51 52
Interesting 75 440
Informative 308 904
[citation needed] 98 94
Friendly 470 290
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 66 1
Bro, do you even lift? 9 6
When words are not enough 14 6
Useful 6 5
Slam dunk! 4 0
Fabulously Optimistic 178 149
Creative 130 529
butthurt 35 56
Racist 166 56
Absolutely Haram 30 6
Deus Vult 136 21
"It was Aliens" 117 51
sheeple 36 7
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 5 1
cuck 111 20
it is a mystery 116 54
Old 138 62
/facepalm/ 1 4
M'lady 40 46
Bad Spelling 76 25
WTF am I reading 216 611
Nuke it from orbit 74 33
retadred 94 127
Shit 177 33
quality shit 7 4
Slurp this person's delicious asshole 5 17
Heresy 44 39
Equip the Ring 7 9
Excited! 482 164
(autism) 8 7
Doggy 167 16
Kitty 76 26
what? 40 15
Hoo 17 15
popamole 4 13
Balanced 72 35
PIRACY IS WRONG 4 3
covfefe 12 0
Yuge! 30 0
Best Deal! 23 1
WTF!? 26 0
Love! 15 0
Build the Wall! 57 0
Win! 8 0
Yes! 39 0
Disgusting! 117 0
You're Fired! 16 0
:M 105 116
M: 4 0

Stalkers 2

Gender:
Mudcrab
Location:
All in.

OndrejSc

Arcane, Mudcrab, from All in.

lemme smash Nov 30, 2018

OndrejSc was last seen:
Viewing thread, Dec 17, 2018 at 1:21 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)