Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Prime Junta
Joined:
Apr 8, 2006
Messages:
6,596
Kodex Kool Kredits:
760
Positive ratings received:
263
Neutral ratings received:
1,226
Negative ratings received:
171

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 1
Participation Award 41 35
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 537 57
hopw roewur ne 317 61
Brofist 5,488 2,151
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 28 13
nice 78 55
thumbs down 2 0
Up Yours 34 2
Cheers!! 50 14
Funny 3,755 901
not sure if serious 40 13
rolleyes 52 29
Agree 4,254 1,542
Disagree 389 87
incline 451 202
decline 216 36
Edgy 85 75
meh 131 52
FAKE NEWS 79 27
cool story bro 8 3
I found this text to be too long and as such I didn't read it 35 11
Whatever shit you posted didn't load 4 4
Yes 414 252
No 46 35
STOP! posting 28 6
Rage 72 64
:( 18 10
Despair 435 137
Thanks! 150 92
Prestigious 346 119
Salute 487 129
Makes you think... 50 29
Interesting 157 23
Informative 804 298
[citation needed] 172 18
Friendly 322 136
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 8 8
Bro, do you even lift? 24 4
When words are not enough 88 19
Useful 10 9
Slam dunk! 2 1
Fabulously Optimistic 374 80
Creative 84 35
butthurt 214 114
Racist 141 18
Absolutely Haram 15 2
Deus Vult 21 6
"It was Aliens" 40 19
sheeple 37 22
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 15 6
cuck 254 4
it is a mystery 223 105
Old 84 39
/facepalm/ 11 7
M'lady 77 33
Bad Spelling 72 19
WTF am I reading 177 136
Nuke it from orbit 33 12
retadred 508 116
Shit 386 65
quality shit 1 1
Slurp this person's delicious asshole 11 3
Heresy 16 4
Equip the Ring 3 9
Excited! 182 50
(autism) 19 24
Doggy 125 75
Kitty 22 10
what? 21 13
Hoo 20 15
popamole 10 6
Balanced 283 38
PIRACY IS WRONG 12 16
covfefe 17 0
Yuge! 18 0
Best Deal! 26 1
WTF!? 16 0
Love! 4 0
Build the Wall! 34 0
Win! 3 0
Yes! 53 0
Disgusting! 30 0
You're Fired! 72 0
:M 190 17
M: 4 0
Gender:
Mudcrab
Occupation:
Software developer

Prime Junta

Arcane, Mudcrab

I accidentally the cat Feb 3, 2019


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)