Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
PulsatingBrain
Last Activity:
Jun 5, 2020 at 1:06 AM
Joined:
Nov 5, 2014
Messages:
3,165
Kodex Kool Kredits:
369
Positive ratings received:
397
Neutral ratings received:
1,894
Negative ratings received:
89

Post Ratings

Received: Given:
Button 13 2
Participation Award 43 7
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 96 4
hopw roewur ne 871 79
Brofist 1,759 1,680
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 25 1
nice 266 111
thumbs down 4 7
Up Yours 20 4
Cheers!! 60 9
Funny 3,326 1,786
not sure if serious 42 18
rolleyes 15 35
Agree 1,550 658
Disagree 102 64
incline 309 421
decline 104 66
Edgy 29 18
meh 62 39
FAKE NEWS 93 6
cool story bro 20 18
I found this text to be too long and as such I didn't read it 33 1
Whatever shit you posted didn't load 44 4
Yes 416 32
No 135 27
STOP! posting 36 1
Rage 91 15
:( 27 4
Despair 314 82
Thanks! 70 34
Prestigious 260 32
Salute 302 68
Makes you think... 111 64
Interesting 56 130
Informative 255 137
[citation needed] 60 6
Friendly 778 76
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 211 24
Bro, do you even lift? 21 4
How DARE you!?? 9 4
When words are not enough 62 0
Okily Dokily! 3 6
Useful 18 0
Slam dunk! 23 7
Fabulously Optimistic 179 14
Creative 58 1
Artistic 0 0
butthurt 73 5
Racist 47 2
Absolutely Haram 22 2
Deus Vult 35 11
+20 Social Credit 6 0
"It was Aliens" 103 7
sheeple 14 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 21 0
cuck 54 5
it is a mystery 274 16
Old 71 1
/facepalm/ 69 34
honk honk! 200 12
coof 2 0
M'lady 49 0
Bad Spelling 37 0
WTF am I reading 533 136
Nuke it from orbit 269 22
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 132 139
Shit 152 45
quality shit 36 5
Slurp this person's delicious asshole 16 14
Heresy 45 18
Equip the Ring 17 1
Excited! 369 54
(autism) 19 8
Doggy 309 7
Kitty 30 4
what? 95 35
Hoo 26 0
That's an Elephant 19 1
popamole 21 0
Balanced 132 10
PIRACY IS WRONG 6 0
covfefe 1 0
Yuge! 5 1
Best Deal! 4 0
WTF!? 1 0
Love! 1 0
Build the Wall! 13 0
Win! 1 3
Yes! 3 3
Disgusting! 95 4
You're Fired! 5 0
:M 91 3
M: 6 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Location:
The Centre of the Ultraworld

PulsatingBrain

Huge and Ever-Growing, Male, from The Centre of the Ultraworld

PulsatingBrain was last seen:
Jun 5, 2020 at 1:06 AM