Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Raghar
Joined:
Jul 16, 2009
Messages:
11,403
Kodex Kool Kredits:
460
Positive ratings received:
114
Neutral ratings received:
662
Negative ratings received:
85

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 0
Participation Award 40 5
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 104 0
hopw roewur ne 105 3
Brofist 3,631 452
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 23 0
nice 31 0
thumbs down 0 1
Up Yours 7 0
Cheers!! 13 0
Funny 945 81
not sure if serious 25 0
rolleyes 17 0
Agree 543 2
Disagree 113 0
incline 132 1
decline 42 2
Edgy 31 3
meh 33 1
FAKE NEWS 76 0
cool story bro 12 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 29 0
Whatever shit you posted didn't load 16 1
Yes 140 3
No 33 0
STOP! posting 5 0
Rage 44 1
:( 1 0
Despair 96 4
Thanks! 55 5
Prestigious 64 6
Salute 65 4
Makes you think... 31 0
Interesting 34 0
Informative 387 3
[citation needed] 97 4
Friendly 65 13
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 12 0
Bro, do you even lift? 3 0
How DARE you!?? 1 0
When words are not enough 7 1
Okily Dokily! 0 0
Useful 3 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 85 8
Creative 33 3
butthurt 40 7
Racist 80 1
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 5 0
"It was Aliens" 75 0
sheeple 10 7
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 4 0
cuck 17 0
it is a mystery 212 2
Old 21 4
/facepalm/ 12 1
honk honk! 5 0
M'lady 9 0
Bad Spelling 68 1
WTF am I reading 146 0
Nuke it from orbit 15 0
retadred 230 0
Shit 73 0
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 2 0
Heresy 2 0
Equip the Ring 3 0
Excited! 59 3
(autism) 22 0
Doggy 22 10
Kitty 7 0
what? 43 0
Hoo 4 0
That's an Elephant 0 0
popamole 0 0
Balanced 42 0
PIRACY IS WRONG 18 0
covfefe 5 0
Yuge! 18 0
Best Deal! 15 0
WTF!? 20 0
Love! 3 2
Build the Wall! 43 0
Win! 2 0
Yes! 56 2
Disgusting! 26 0
You're Fired! 10 0
:M 44 21
M: 0 0
7e7e7 0 0

Raghar

Arcane

It allows faster computation in floating point. Basically CPUs can be simpler and faster. Mar 27, 2013


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)