Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Reapa
Last Activity:
Aug 12, 2019
Joined:
Jul 10, 2009
Messages:
1,812
Kodex Kool Kredits:
330
Positive ratings received:
57
Neutral ratings received:
172
Negative ratings received:
26

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 51 18
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 45 25
hopw roewur ne 43 17
Brofist 725 2,233
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 3 0
nice 9 0
thumbs down 3 0
Up Yours 19 0
Cheers!! 1 0
Funny 289 2,411
not sure if serious 7 0
rolleyes 5 0
Agree 260 248
Disagree 59 263
incline 48 23
decline 31 70
Edgy 38 51
meh 8 1
FAKE NEWS 6 29
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 15 18
Whatever shit you posted didn't load 3 74
Yes 59 25
No 7 0
STOP! posting 2 0
Rage 14 29
:( 0 0
Despair 39 54
Thanks! 9 3
Prestigious 19 12
Salute 28 211
Makes you think... 2 0
Interesting 8 0
Informative 70 46
[citation needed] 28 77
Friendly 43 31
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 1 0
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 19 2
Useful 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 26 121
Creative 6 32
butthurt 111 97
Racist 21 10
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 0 55
"It was Aliens" 9 3
sheeple 3 3
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 6 2
it is a mystery 109 20
Old 23 42
/facepalm/ 1 1
honk honk! 0 0
M'lady 6 0
Bad Spelling 91 9
WTF am I reading 51 132
Nuke it from orbit 2 0
retadred 204 1,105
Shit 143 175
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 10 0
Heresy 6 0
Equip the Ring 10 0
Excited! 44 36
(autism) 4 0
Doggy 19 14
Kitty 5 0
what? 4 0
Hoo 0 0
popamole 0 0
Balanced 36 6
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 2 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 1 0
WTF!? 9 0
Love! 0 0
Build the Wall! 14 0
Win! 0 0
Yes! 3 0
Disgusting! 5 0
You're Fired! 8 0
:M 39 54
M: 4 0
7e7e7 0 0
Location:
Germany
Occupation:
Space

Reapa

Doom Preacher, from Germany

why are you reading this? Oct 28, 2015

Reapa was last seen:
Aug 12, 2019

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)