Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Rinslin Merwind
Last Activity:
Aug 23, 2019 at 12:17 AM
Joined:
Nov 4, 2017
Messages:
655
Kodex Kool Kredits:
59
Positive ratings received:
32
Neutral ratings received:
123
Negative ratings received:
20

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 0
Participation Award 52 2
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 15 54
hopw roewur ne 60 38
Brofist 243 262
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 5 0
thumbs down 0 0
Up Yours 3 0
Cheers!! 0 0
Funny 143 1,100
not sure if serious 23 0
rolleyes 11 0
Agree 249 685
Disagree 25 112
incline 19 36
decline 9 31
Edgy 10 24
meh 12 0
FAKE NEWS 22 13
cool story bro 7 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 16 18
Whatever shit you posted didn't load 3 12
Yes 19 14
No 5 0
STOP! posting 9 0
Rage 9 6
:( 1 0
Despair 26 67
Thanks! 8 8
Prestigious 5 10
Salute 29 3
Makes you think... 3 0
Interesting 4 0
Informative 21 141
[citation needed] 8 3
Friendly 39 28
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 2 0
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 2 2
Useful 1 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 20 75
Creative 5 31
butthurt 75 11
Racist 11 13
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 6 1
"It was Aliens" 6 8
sheeple 8 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 1 0
cuck 29 7
it is a mystery 26 45
Old 5 4
/facepalm/ 12 0
honk honk! 1 3
M'lady 4 0
Bad Spelling 94 6
WTF am I reading 60 20
Nuke it from orbit 4 0
retadred 153 82
Shit 46 15
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 1 0
Equip the Ring 6 0
Excited! 7 5
(autism) 7 0
Doggy 9 0
Kitty 1 0
what? 8 0
Hoo 1 0
popamole 1 0
Balanced 15 24
PIRACY IS WRONG 3 0
covfefe 0 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 1 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 1 0
Disgusting! 0 0
You're Fired! 1 0
:M 18 2
M: 0 0
7e7e7 0 0

Stalkers 2

Location:
Sea of Eventualities
Occupation:
Andventurer

Rinslin Merwind

Learned, from Sea of Eventualities

Rinslin Merwind was last seen:
Aug 23, 2019 at 12:17 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)