Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Roqua
Joined:
Apr 28, 2004
Messages:
4,038
Kodex Kool Kredits:
360
Positive ratings received:
145
Neutral ratings received:
504
Negative ratings received:
114

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 0
Participation Award 103 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 123 2
hopw roewur ne 110 12
Brofist 1,679 466
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 4 2
nice 42 23
thumbs down 0 1
Up Yours 7 5
Cheers!! 10 0
Funny 726 228
not sure if serious 24 1
rolleyes 22 4
Agree 562 284
Disagree 64 29
incline 73 5
decline 23 41
Edgy 29 44
meh 34 0
FAKE NEWS 35 17
cool story bro 40 2
I found this text to be too long and as such I didn't read it 48 1
Whatever shit you posted didn't load 5 0
Yes 88 6
No 25 18
STOP! posting 32 143
Rage 53 6
:( 4 0
Despair 57 5
Thanks! 39 33
Prestigious 61 1
Salute 124 16
Makes you think... 46 3
Interesting 15 1
Informative 196 27
[citation needed] 59 2
Friendly 188 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 11 1
Bro, do you even lift? 7 29
When words are not enough 17 2
Useful 1 0
Slam dunk! 2 0
Fabulously Optimistic 133 9
Creative 23 1
butthurt 434 20
Racist 82 22
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 11 0
"It was Aliens" 32 1
sheeple 10 11
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 2 36
cuck 144 242
it is a mystery 84 0
Old 58 0
/facepalm/ 7 0
honk honk! 0 0
M'lady 33 60
Bad Spelling 103 3
WTF am I reading 78 32
Nuke it from orbit 6 4
retadred 632 743
Shit 205 18
quality shit 4 0
Slurp this person's delicious asshole 3 6
Heresy 4 0
Equip the Ring 5 0
Excited! 37 4
(autism) 36 201
Doggy 37 0
Kitty 2 1
what? 31 0
Hoo 3 1
popamole 6 4
Balanced 34 16
PIRACY IS WRONG 10 2
covfefe 8 1
Yuge! 4 0
Best Deal! 5 0
WTF!? 2 3
Love! 3 0
Build the Wall! 18 3
Win! 1 3
Yes! 19 2
Disgusting! 8 4
You're Fired! 5 5
:M 66 0
M: 0 0
7e7e7 0 0
Home Page:
Location:
YES!
Occupation:
Gaylord

Roqua

Prospernaut, from YES!


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)