Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
rusty_shackleford
Joined:
Jan 14, 2018
Messages:
4,277
Kodex Kool Kredits:
286
Positive ratings received:
265
Neutral ratings received:
2,884
Negative ratings received:
203

Post Ratings

Received: Given:
Button 14 0
Participation Award 116 1
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 178 10
hopw roewur ne 431 48
Brofist 2,519 79
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 106 0
nice 171 0
thumbs down 5 0
Up Yours 66 0
Cheers!! 53 0
Funny 4,364 35
not sure if serious 90 0
rolleyes 78 0
Agree 2,586 540
Disagree 273 129
incline 649 179
decline 162 26
Edgy 90 2
meh 76 0
FAKE NEWS 204 25
cool story bro 48 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 24 12
Whatever shit you posted didn't load 47 5
Yes 843 50
No 112 0
STOP! posting 24 0
Rage 160 1
:( 31 0
Despair 456 2
Thanks! 58 2
Prestigious 171 6
Salute 270 4
Makes you think... 303 0
Interesting 55 0
Informative 536 30
[citation needed] 126 37
Friendly 251 11
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 59 0
Bro, do you even lift? 19 0
When words are not enough 91 0
Useful 13 0
Slam dunk! 9 0
Fabulously Optimistic 188 1
Creative 32 0
butthurt 124 31
Racist 174 10
Absolutely Haram 37 0
Deus Vult 109 2
"It was Aliens" 117 3
sheeple 25 37
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 69 0
cuck 125 16
it is a mystery 504 1
Old 124 9
/facepalm/ 106 0
honk honk! 22 5
M'lady 70 0
Bad Spelling 21 5
WTF am I reading 299 16
Nuke it from orbit 134 0
retadred 483 112
Shit 175 29
quality shit 16 0
Slurp this person's delicious asshole 5 0
Heresy 28 0
Equip the Ring 7 0
Excited! 131 0
(autism) 45 0
Doggy 95 9
Kitty 38 0
what? 63 0
Hoo 11 0
popamole 23 0
Balanced 216 0
PIRACY IS WRONG 19 0
covfefe 47 3
Yuge! 35 0
Best Deal! 61 0
WTF!? 12 1
Love! 20 0
Build the Wall! 96 0
Win! 9 0
Yes! 59 2
Disgusting! 97 4
You're Fired! 25 1
:M 103 10
M: 4 0

rusty_shackleford

Arcane

I had a dream I met Trump. That was a good dream. Mar 25, 2019


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)