Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Sabriana
Last Activity:
Dec 24, 2012
Joined:
Mar 21, 2012
Messages:
93
Kodex Kool Kredits:
49
Positive ratings received:
0
Neutral ratings received:
0
Negative ratings received:
0

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 0 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 0 0
hopw roewur ne 0 0
Brofist 28 0
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 0 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 0 0
Funny 0 0
not sure if serious 0 0
rolleyes 0 0
Agree 0 0
Disagree 0 0
incline 0 0
decline 0 0
Edgy 0 0
meh 0 0
FAKE NEWS 0 0
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 0
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 0 0
No 0 0
STOP! posting 0 0
Rage 0 0
:( 0 0
Despair 0 0
Thanks! 0 0
Prestigious 0 0
Salute 0 0
Makes you think... 0 0
Interesting 0 0
Informative 0 0
[citation needed] 0 0
Friendly 0 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 0 0
Useful 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 0 0
Creative 0 0
butthurt 0 0
Racist 0 0
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 0 0
"It was Aliens" 0 0
sheeple 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 0 0
it is a mystery 0 0
Old 0 0
/facepalm/ 0 0
honk honk! 0 0
M'lady 0 0
Bad Spelling 0 0
WTF am I reading 0 0
Nuke it from orbit 0 0
retadred 0 0
Shit 0 0
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 0 0
(autism) 0 0
Doggy 0 0
Kitty 0 0
what? 0 0
Hoo 0 0
popamole 0 0
Balanced 0 0
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 0 0
You're Fired! 0 0
:M 0 0
M: 0 0
Gender:
Female
Birthday:
Jan 27, 1969 (Age: 50)

Sabriana

Learned, Female, 50

Sabriana was last seen:
Dec 24, 2012
    1. CrustyBot
      CrustyBot
      Hey, are you the same Sabriana from the BSN? You might not remember me, but I think you were one of the first friends I had on the site during the DA 2 fallout. =D
      1. View previous comments...
      2. CrustyBot
        CrustyBot
        Lol, nice to know I'm not forgotten. Anyways, welcome to the Codex (even if you've been here for a while). =)

        A word of advice, don't get into long winded or serious arguments with Volly. It's like talking to a break wall with zero grammatical skills.
        Oct 6, 2012
      3. Sabriana
        Sabriana
        Crusty, I absolutely love drawing Volly into an argument. I haven't done it here for a long while but I did in the DA2 threads. Getting him to get completely incoherent is a favourite hobby of mine.

        And I completely agree. Volleyball and serious arguments is a contradiction in terms.
        Oct 6, 2012
      4. CrustyBot
        CrustyBot
        Oh. Carry on then. *thumbs up*
        Oct 6, 2012
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Female
    Birthday:
    Jan 27, 1969 (Age: 50)

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)