Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Schizophrenic monolog
Last Activity:
Mar 21, 2017
Joined:
Jul 31, 2013
Parrots:
206
Kodex Kool Kredits:
59
Positive ratings received:
22
Neutral ratings received:
3
Negative ratings received:
2

Post Ratings

Received: Given:
Merry Christmas! 0 0
Participation Award 0 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 18 3
hopw roewur ne 52 0
Brofist 131 239
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 0 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 0 0
Funny 69 133
not sure if serious 0 0
rolleyes 0 0
Agree 74 110
Disagree 18 5
incline 3 4
decline 10 3
Edgy 0 1
meh 7 0
FAKE NEWS 1 0
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 0
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 0 0
No 0 0
STOP! posting 0 0
Rage 0 0
:( 0 0
Despair 6 1
Thanks! 5 11
Prestigious 9 1
Salute 16 13
Makes you think... 0 0
Interesting 2 1
Informative 22 11
[citation needed] 9 0
Friendly 12 2
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 0 1
Useful 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 17 0
Creative 8 4
butthurt 8 0
Racist 2 2
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 0 0
"It was Aliens" 1 1
sheeple 2 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 7 0
it is a mystery 4 1
Old 7 1
/facepalm/ 0 0
M'lady 0 1
Bad Spelling 7 0
WTF am I reading 18 2
Nuke it from orbit 0 0
retadred 45 1
Shit 19 0
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 0 8
(autism) 0 0
Doggy 8 2
Kitty 0 0
what? 0 0
Hoo 0 0
popamole 0 0
Balanced 4 2
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 1 0
WTF!? 0 0
Love! 1 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 1 0
You're Fired! 0 0
:M 21 0
M: 1 0

Stalkers 1

Gender:
Mudcrab
Location:
Inside your mind

Schizophrenic monolog

Learned, Mudcrab, from Inside your mind

If There's One Thing I've Learned it's that kids are bad for drugs. Sep 19, 2014

Schizophrenic monolog was last seen:
Mar 21, 2017

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)